סערה בזכרון יעקב

בשבת קודש: ילד חרדי זרק אבנים על רכבים ועורר מהומה

זכרון יעקב סערה השבת בעקבות סרטון שהועלה לפייסבוק בו נראה ילד חרדי זורק אבנים על רכבים. במוצאי שבת הגיעה תגובתו של הרב רפי מנת: "הילד - אינו תושב המקום" (חרדים)

(צילום: מתוך קבוצת "זכרון יעקב - במה חופשית")

העיר זכרון יעקב סערה וגעשה השבת בעקבות ילד חרדי - שאיננו תושב המקום - אשר יידה אבנים במהלך השבת על רכבים שנסעו בכביש.

הסעירה החלה לאחר שתושבת זכרון יעקב העלתה בקבוצה בפייסבוק סרטון שצולם מרכבה בו נסעה בשבת קודש, בו נראה ילד חרדי, הלבוש בביגוד ירושלמי, זורק על רכבה אבן.

"מזהירה את כל מי שחושב לנסוע היום דרך הכובשים.. הילדים מצד החרדים זורקים אבנים ומקלות על המכונית, אחרי חוויה לא נעימה והמכה שהאוטו ספג... מי יתקן את הנזק?... כניראה שבורא עולם", היא כתבה בסמוך לסרטון.

הסרטון עורר כמובן סערה והציף תגובות נזעמות ומסיתות נגד הציבור החרדי.

במוצאי שבת, הגיעה תגובות של הרב רפי מנת, מנכ"ל מוסדות המרכז לחינוך תורני של הקהילה החרדית בזכרון יעקב, שכתב: "‏שבוע טוב לתושבי זכרון-יעקב היקרים! עם צאת השבת קיבלתי טלפונים רבים ‏שסיפרו לי שבפייסבוק יש תמונות וסרטון והשמצות על קהילה שלמה בגלל ילד שזרק אבן ברחוב הכובשים זכרון-יעקב במהלך השבת" .

"ברצוני להודיעכם", כתב מנת, "טרם אתם שופטים קהילה שלמה, כי בימים אלו ימי החופשה הנקראים אצלנו 'בין הזמנים', רוב משפחות הקהילה מחליפים ‏דירות עם תושבי ירושלים ובני-ברק וכנראה הילד המדובר אינו תושב הקהילה שלנו ומדובר בילד אורח, והעובדה, שבמשך עשרות בשנים אף שבת אין אירועים חריגים והקהילה החרדית בזכרון יעקב מתגוררת בשותפות מדהימה ובשכנות והרמוניה מיוחדת הקיימת ביישוב ‏ולא יכול להיות שילד שמתחנך אצלנו יתנהג כך".

"אל תתנו להרוס שנים יפות עם כתבה על ילד שנהג לא כראוי", ביקש רפי מנת.

מנת הוסיף וכתב: "וראה זה פלא, כרגע נשלח אליי הסרטון המדובר, ואני רואה את הילד הלבוש בגרביים ארוכות ובכיפה לבנה, בגדים של ילד ירושלמי 100 שערים, אין לנו בזכרון-יעקב ‏לבוש כזה וזו הראיה שמה שאמרתי לעיל נכון ומדובר בילד שאינו תושב המקום".

"בהזדמנות זו אני מצרף רשימת גמחים של הקהילה ‏לכל המעוניין וניתן להיעזר בקהילה החרדית לכל צורך, קהילה שכולה חסד", הוסיף מנת. "ניתן לחזור לשגרה יש לנו צרות גדולות יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר