צפו בנאום המפתיע

דפני ליף נאמה בהפגנת השמאל נגד... השמאל - וספגה בוז

הפעילה החברתית דפני ליף היכתה אמש בהלם את פעילי השמאל שהפגינו מול מנדלבליט היא עלתה לבמה וירתה אש וגופרית נגד הנהגת השמאל לדורותיו ומארגן ההפגנה אלדד יניב • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריה המפתיעים של דפני ליף (צילום: שי כהן)

גם אמש (מוצאי שבת קודש) התכנסו כ-2000 איש בפתח תקווה להפגנות מול בית היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. רובם באו להפגנה הקבועה נגד התנהלותו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שלדבריהם לא ממהר להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומולם עמדו מאות מתומכי נתניהו ומפעילי הליכוד.

בתוך הפגנת השמאל אירע מחזה בלתי שגרתי בעליל, כשלבמה עלתה הפעילה החברתית דפני ליף והתמקדה בדבריה הקשים בעיקר נגש שלטון מפא"י בעבר, מפלגת העבודה ומארגן ההפגנה אלדד יניב.

היא פתחה את דבריה בהצהרה: "אני לא באתי לפה כדי לקרוא להפלת נתניהו. גם לא באתי לכאן כדי להכתיר מנהיגות חדשה ממפלגת העבודה. באתי לדבר על עוולות שנעשו פה מקום המדינה".

וא החלה ליף לזעוק: "מה עם פרשת חטיפת ילדי תימן? מה עם שלטון מפא"י? נדמה לי שהשתיקה יפה גם למפלגת העבודה. השתיקה יפה גם להם. אז תדעו שלבמה הזו אין ערך אם אנחנו דואגים לאחד וסותמים לאחר".

מפגיני השמאל (צילום: יאיר שגיא, ynet)

לקראת סוף דבריה הכריזה דפני ליף ש"לא אעמוד על אותה במה יחד עם אלדד יניב. אלדד, אתה הייתה חלק מהשיטה הזו שנים גם אם לא נעים להגיד את זה", ספגה קריאות בוז, וסיימה במלים: "אני רוצה שאתם, הקהל, תהיו הדוברים בהפגנה הזו. ולא אנשים שהיו חלק מהשיטה".

מפעיל השמאל אלדד יניב נמסר בתגובה: "דפני ליף הייתה ונותרה הגיבורה הישראלית שלי שהדליקה עם צעירים אמיצים כמו סתיו שפיר ואיציק שמולי אור גדול שלא נכבה ורק מחפש דרך לסלק עוד חושך".

פעילת ליכוד באה עם שלט מהבית (צילום: רענן בן צור, ynet)
הפגנת תומכי נתניהו (צילום: יאיר שגיא, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר