גנבו סלולרי מחולה, ניסו לסחוט כספים ונעצרו

בפעילות מהירה השיבה המשטרה לאזרח המאושפז בבית חולים סורוקה את מכשיר הפלאפון שנגנב ממנו מספר שעות קודם. 2 חשודים מערערה, אחד קטין כבן 17, נעצרו (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ביום חמישי האחרון, סמוך לשעה 21:00 התקבלה שיחה במוקד 100 של המשטרה מבחור שסיפר שאביו שמאושפז בבית החולים סורוקה, הבחין כי מכשיר הסלולרי שלו מסוג אייפון 7 נגנב וכי כשעה לאחר מכן אמו קיבלה שיחת טלפון מצעיר אשר עדכן אותה כי "מצא" את הפלאפון וכי מגיע לו תשלום עבור "מציאת המכשיר".

הצעיר הוסיף ואיים כי במידה ולא יקבל תשלום ראוי יפרסם תכנים פרטיים ממכשיר הסלולרי ויפרוץ לחשבונות הבנק.

כשעתיים לאחר קבלת האירוע, צוות שוטרי מודיעין ובילוש של משטרת ישראל נערכו לביום פגישה בכביש 25 ובמהלכה עצרו שני צעירים תושבי ערערה בנגב כאשר ברשות אחד מהם, קטין כבן 17 נמצא מכשיר הסלולי הגנוב.

השניים הועברו לחקירה, במשרדי הנוער של משטרת ישראל בבאר שבע במהלכה קשר עצמו הקטין לאירוע. למחרת, הובאו לבית משפט ובתום דיון בעניינם שוחררו בתנאים מגבילים ובכוונת משטרת ישראל להגיש כנגד הקטין כתב אישום.

מכשיר הפלאפון הוחזר למאושפז שתיאר את חוסר האונים שחש ברגע שהבין שנגנב לו מכשיר הפלאפון והודה לשוטרים בקול נרגש: "כשנמצאים בשיגרה שוכחים לפעמים שזקוקים לסיוע של משטרה. גנבו לי את הפלאפון, לא היתה לי דרך להודיע לאשתי איך אני מרגיש...הרגשתי מנותק וחסר ישע...רק יכול להגיד כל הכבוד לכם, תודה תודה תודה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר