ה"זוללות"

האפליקציות שמשאירות אתכם בלי סוללה

חברת האבטחה AVAST פרסמה את רשימת האפליקציות שזוללות לכם את הסוללה, חבילת הגלישה והמקום במכשיר. מי האפליקציה הגרועה ביותר עבור המשתמשים? (אפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כל משתמש סמרטפון מכיר את העובדה המרגיזה שהמכשירים הפכו למשוכללים יותר אך הסוללות באופן ישיר הפכו לחלשות יותר אל מול הביצועים הנדרשים מהן לנוכח המסכים הגדולים ושלל הפונקציות של המכשירים המתקדמים.

מלבד חולשת הסוללות שהטכנולוגיה שלהן לא השתנתה כבר כמעט מאה שנה, מפתחי האפליקציות יוצרים על פי דוחות של המומחים, יישומים לא יעילים, ששותים את הסוללה ומכריחים אתכם במשך היום להיות מחוברים למטען באופן כמעט קבוע.

חברת האבטחה Avast בדקה וסימנה את האפליקציות הכי פחות יעילות מכל הבחינות: אלה שצורכות הכי הרבה אנרגיה, מבזבזות הכי הרבה דאטה מחבילת הגלישה שלנו ומצריכות את מרחבי האחסון הגדולים ביותר בטלפון, בעייתו של כל משתמש סמרטפון לאחר כמה חודשי שימוש.

במקום הראשון במצעד התוכנות הגרועות הן האפליקציות של סמסונג שזכו בתואר המפוקפק "הפחות יעילות מבין כל יישומי חברות הטכנולוגיה הגדולות". היישומים שמופעלים אוטומטית כשמדליקים את המכשיר כמו יישום השיתוף AllShare, יישום הצ'ט ChatOn וכלי שידור המידע Beaming for Samsung הם הגרועים מכולם. גם יישומים אחרים של סמסונג שמופעלים באופן ידני ורצוני, כ-WatchOn של סמסונג וכלי עריכת הווידאו שלה נמצאים בראש טבלת היישומים מחסלי הסוללה.

אחריהם אפשר למצוא אפליקציות פופולריות בהרבה: וואטסאפ, גוגל Maps, המסנג'ר של פייסבוק, נטפליקס, סנאפצ'ט ואפליקציית אאוטלוק של מיקרוסופט.

מבחינת זוללי הדאטא, אפליקציית פייסבוק צורכת יותר דאטה מכל אפליקציה אחרת כולל גם את מרחב הזיכרון במכשיר. אחריה, ניצבת בטבלה אינסטגרם ואחריהן אפליקציית יאהו יפן ודפדפן הפיירפוקס של מוזילה. בעשירייה הפותחת תמצאו גם את דפדפן כרום של גוגל, את ווטסאפ, סנאפצ'ט, אאוטלוק ואת אפליקציית ערוץ מזג האוויר.

ברשימת האפליקציות שזוללות את המקום במכשיר זו ניצבות גם גוגל Maps והדפדפנים פיירפוקס וכרום שנחשבים לפופולריים.

אם בכל אופן אתם מעוניינים לצמצם את כמויות הדאטא שהאפליקציות דורשות כבו בהגדרות המכשיר את העדכונים האוטומטיים ואת ההסתנכרנות האוטומטית של התכנות כך שתוכלו להיכנס אליהם כשתרצו ולרענן את הנתונים באופן ידני.

בנושא הסוללה ניתן לחסוך בעיקר באמצעות שינוי עצמת התאורה של המסך דבר שיכול להיות משמעותי מאד עבור חיי הסוללה שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר