הנס, הדם והתיקון הכללי

ניצל ממחבלת ומשחזר: "חשבתי שזו זקנה שמחבקת אותי"

"חשבתי שזו זקנה מטורפת שמרביצה לאנשים; במשטרה, אמרו לי היא בת 26, היא באה עם סכין ביד על מנת לרצוח אותך; הקדוש ברוך הוא חיבק אותך" • האזינו לשחזור של ניצול ניסיון הפיגוע (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

הרב נחמן לרנר, אברך בקהילת "שובו בנים", שניצל בשבת האחרונה מפיגוע דקירה בסמוך לשער שכם בירושלים בעת ששב מהכותל המערבי, משחזר בראיון מיוחד את שעבר, התיקון הכללי בכיס והבטחת הרב.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", אתמול (ראשון) לאחר מאמצים הצליחה המשטרה לאתר את הרב לרנר שניצל וביקשה לזמן אותו למסור אותו על שאירע.

בראיון ל'קו המידע' של קהילת 'שובו בנים' הוא מספר כי כשהגיע למסור עדות בתחנת המשטרה נאמר לו "כי אין להם שום דרך להסביר את מה שהיה בשבת רק להגיד שהיה כאן נס". לדבריו: "אין שום קשר בין מה שהרגשתי ומה שתיארתי בעדות לבין מה שלמעשה אירע בפועל שהראו לי את הסרטון".

הרב נחמן לרנר מתאר את מה שקרה בדיוק: "חזרנו מהכותל בערך בשעה 12 בצהריים עם תיקון הכללי בכיס. זה גם הסיבה שלא עשינו מזה עניין".

צפו: המחבלת מנסה לדקור, הרב לרנר בורח (צילום: דוברות המשטרה)

הוא מוסיף ומתאר כי כשעבר ליד תחנת האוטובוסים בשער שכם הרגיש לפתע זקנה, שלפי דבריו היתה נראית לו בת תשעים, תפסה אותו חזק אך הוא הצליח לחמוק מידיה ולברוח.

"הסתכלתי אחורה, ראיתי שהיא רודפת אחריי הגברתי את המהירות. ובאמת היא נעצרה וכשהסתכלתי אחר כך אחורה, ראיתי שהיא מרביצה לאיזה ערבי, חשבתי שזו זקנה מטורפת מטומטמת שמרביצה לאנשים, לכן לא ייחסתי לזה חשיבות".

"הלכתי הביתה, התפללנו", האו מספר, "כאב לי קצת היד הרמתי את החולצה ראיתי שיש לי טיפה דם חשבתי שזה שריטה קטנה לא ייחסתי לזה חשיבות".

הרב לרנר (מצלמת אבטחה)

"הזמינו אותי למשטרה, אמרו לי אדוני איזה זקנה? היא בת 26, היא באה עם סכין ביד על מנת לרצוח אותך, הראו לי את הסרטון ופתאום אני רואה שהיא דוקרת אותי מלא מלא דקירות בחוזקה", משחזר לרנר, "זה בכלל לא מה שהרגשתי, הרגשתי שהיא מחבקת אותי, השוטרים אמרו לי מישהו אחר חיבק אותך, הקדוש ברוך הוא חיבק אותך".

לסיום מוסיף הרב לרנר כי "זה מה שתמיד הרב ברלנד אומר 'מי ששומר את העיניים, מי שלומד גמרא, מי שהולך לכותל, מלאכים שומרים עליו. השם שומר אותו...', כולם אמרו שאין להם שום צורה בדרך הטבע להסביר מה קרה לי רק שזה היה נס גלוי, פשוט נס גלוי".

כפי שדווח ב"כיכר השבת" האברך המשיך ללכת לישיבה בעיר העתיקה דרך שער שכם ולא היה מודע לכל הרעש סביב מה שקרה איתו עד שהצליחו לאתר אותו לומד הישיבה היות והוא לא מחזיק טלפון סלולרי.

  • האזינו לראיון המלא באדיבות קו המידע-שובו בנים 02-800-8-800

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר