כביש 4 נחסם לתנועה

גשר רמת אלחנן קרס על משאית: 'המנוף היה בניגוד לחוק'

גשר הולכי הרגל שמחבר את בני ברק וגבעת שמואל - קרס על משאית שנסעה בכביש 4. אדם אחד, הנהג, נלכד למוות מתחת להריסות. המשטרה: "פינוי הגשר יימשך שעות ארוכות". צפו בתיעוד (ארץ)

(צילום: עופר גדנקן)

אדם אחד נלכד הערב (שני) למוות תחת הריסות גשר הולכי רגל שקרס בכביש 4, סמוך לשכונת רמת אלחנן בבני ברק.

הגשר קרס על משאית בעלת מנוף גבוה בניגוד למותר, ונהגה נהרג. המשטרה מסרה כי בעקבות קריסת הגשר, הכביש נסגר לתנועה והנהגים מתבקשים שלא להגיע לאזור לנוכח עומסים כבדים.

(צילום וידאו: מדברים תקשורת)

מבדיקה ראשונית עולה חשד כי קריסת הגשר אירעה בעקבות פגיעה בעוצמה רבה של מנוף המשאית, שהיה מונף לגובה בניגוד לחוק.

"מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף בני ברק שהגיעו למקום מדווחים כי נהג המשאית לכוד בהכרה ובמצב שאינו ברור. צוותי כיבוי בדרכם לחילוצו" נמסר תחילה מ"איחוד הצלה".

ממד"א נמסר כי "בשעה 19:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על משאית שככה"נ התנגשה בגשר קוקה קולה בכביש 4 סמוך לגבעת שמואל. מדיווח ראשוני בלבד, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לפצוע קשה הלכוד".

מהמשטרה נמסר: "הציבור מתבקש שלא להגיע לאזור קריסת הגשר, הדבר מפריע לעבודות כוחות ההצלה והמשטרה ואף מסכן את חיי הציבור. להלן הנחיות לציבור הנהגים הנוסעים על כביש 4. לבאים מצפון לדרום: בצומת מורשה יש לפנות לכביש 5 לכיוון ראש העין או לחילופין לפנות מערבה לכביש 20 (נתיבי איילון). לבאים מדרום לצפון: יש לצאת במחלף מסובים ולפנות לכביש 461 עד צומת הטייסים. בצומת יש לפנות שמאלה לכיוון כביש 40. ציבור הנהגים הנמצא על כביש 4 בקטע הסגור לתנועה: יש לצאת במחלף גהה לכיוון רחוב ז'בוטינסקי (לכיוון בני ברק/ פתח תקווה)".

צילום: עופר גדנקן
צילום: עופר גדנקן
צילום: עופר גדנקן
צילום: עופר גדנקן
צילום: עופר גדנקן
צילום: עופר גדנקן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר