מבצע החרמה

130 אלף ש"ח מכספי טרור הוחרמו הלילה

מבצע נרחב של כוחות הביטחון והשב"כ הביא להחרמתם של כ-130 אלף ש"ח ורכוש רב בו עשו גורמי הטרור שימוש כדי לתמוך במשפחות המחבלים וחיזוק צירי הטרור (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דוברות משטרה)

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של השב"כ והמשטרה נחשפו לאחרונה צירי כספים של ארגון הטרור חמאס, במסגרתם צירים דרכם הועברו כספי טרור לבני משפחותיהם של מחבלים, כאלו שביצעו פיגועים קשים בישראל.

בשב"כ מדווחים כי צירי הכסף הופעלו על ידי פעילי חמאס ברצועת עזה "כאשר מטרתם הינה עידוד טרור ומתן "גב כלכלי" למשפחות מחבלים".

בעקבות המידע המודיעיני ששב"כ העביר, אישר שר הביטחון אביגדור ליברמן, לתפוס כספים אשר הועברו מארגון החמאס לתושבי ירושלים, או שווה ערך לאלו, בסכום של למעלה ממאה שלושים אלף שקל.

בהמשך לכך, מומש מבצע חיפוש נרחב בבתי מוטבי הכספים, ונתפס כסף מזומן בשווי של כ-100 אלף שקל ורכב פרטי.

בשב"כ מספרים כי במסגרת המבצע נתפסו כספים שהועברו לבני משפחותיהם של פעילי טרור, בכלל אלו, אביו של חסן מאהני, מבית חנינא, אחד ממבצעי פיגוע הדקירה שארע בחודש אוקטובר 2015, בשכונת פסגת זאב בירושלים, בו נפצעו 2 ישראלים באורח קשה ואנוש. וכן אימו של טארק אבו-ערפה, תושב ראס אלעמוד, אשר היה מעורב בשנת 1994 בחטיפתו וברציחתו של נחשון וקסמן הי"ד.

בהודעה מטעם כוחות הביטחון נמסר: "שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל,ימשיכו לפעול בנחישות על מנת לסכל פעילות טרור של ארגון החמאס וארגונים נוספים, לרבות פעילות הנוגעת להעברת כספי טרור לפעילים ולבני משפחותיהם בגין פעילותם, ויפעלו למיצוי הדין במעורבים בפעילות זו".

פעילות זו הינה המשך ישיר לפעילות שבוצעה בחודש פברואר השנה במהלכה בוצע חיפוש בבתי משפחות מחבלים ונתפס כסף מזומן בסך כולל של כ-200,000 ש"ח בכסף ישראלי וזר, צ'קים, 2 כלי רכב, משאית ותכשיטים שחולטו והוחרמו על פי צווי חילוט מנהליים ונעצרו 14 חשודים שהובאו לחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר