הסרת משקפיים בלייזר במקום הבטוח ביותר

כעת ניתן להגשים חלום שבעבר היה קצת רחוק...הסרת משקפיים בלייזר . למי זה מתאים? האם קיימים סיכונים? ולמה לעשות אותו דווקא במסגרת בית חולים? כל השאלות וכל התשובות עם אסותא אופטיק (MEN, שיווקי)

חוזרים לישיבה בלי משקפיים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

למי מתאים הטיפול להסרת משקפיים בלייזר? טיפול בלייזר להסרת משקפיים מתאים לאנשים מגילאי 18 ועד 60 בעלי מספר יציב במשך חצי שנה רצופה לפחות, שהם קצרי ראיה עד מספר 10-, רחוקי ראיה עד למספר 6+ ו/או בעלי צילינדר (אסטיגמציה) במספר יציב.

הטיפול אינו מתאים במקרים הבאים: לבעלי מספר בלתי יציב בחצי השנה האחרונה, לנשים בהריון ולנשים מניקות, לאנשים בעלי קרנית דקה מדי, לסובלים ממחלות עיניים כגון: גלאוקומה, קטרקט, קרטוקונוס וכדומה, לסובלים מבעיות רפואיות כמו סוכרת בלתי מאוזנת, פסוריאזיס ועוד.

האם הטיפול כואב? לא! הטיפול אינו כרוך בכאבים. העין מורדמת מקומית בעזרת טיפות עיניים ובזמן הטיפול המטופל אינו מרגיש שום דבר. לאחר הטיפול תיתכן תחושת צריבה או תחושת גוף זר הנמצא בעין, אולם תחושות אלו חולפות תוך ימים ספורים או תוך מספר שעות, תלוי בשיטה.

כמה זמן אורך הטיפול? מדהים, אבל טיפול הלייזר עצמו אורך פחות מדקה לכל עין! תהליך ההכנה לטיפול אורך כ- 10 דקות.

מתי ארגיש את השיפור בראיה לאחר הטיפול? חדות הראיה מורגשת מיד לאחר הטיפול, אולם במהלך החודשיים הראשוניים שלאחר הטיפול יכולות להופיע עדיין הפרעות בראיה כמו: טישטוש, סינוור וכדומה. תופעות אלו חולפות מעצמן בתוך כחודש עד מספר חודשים ולאחריהם חל שיפור באיכות הראיה.

המבצע להסרת משקפיים במחיר קבוצתי ממשיך!| לבדיקת התאמה חינם לחצו כאן

האם אראה כמו אדם שמעולם לא הרכיב משקפיים? המטרה של טיפול זה היא להביא את המטופל למצב של ראייה משופרת ללא משקפיים או עדשות: לנהוג, לצפות בסרטים, לקרוא וכדומה. שום טיפול לייזר אינו יכול להבטיח ראיית 6:6 לכל אדם. הכול תלוי בנתונים הטבעיים של העיניים. הטכנולוגיה המתקדמת באסותא אופטיק מאפשרת במקרים רבים ראיה שהיא אף טובה יותר מ:6/6.

האם התוצאות הן לנצח? התיקון שבוצע בטיפול עצמו הוא לצמיתות. אולם כמו כל תהליך רפואי, גם טיפול זה אינו עוצר הליכים ושינויים בגוף. ישנם מקרים בהם ממשיכים לחול שינויים בראיה גם לאחר הטיפול (תלוי בנתוני העין עצמה)

האם ניתן לבצע תיקונים חוזרים? לא ניתן לבצע טיפולים חוזרים ללא הגבלה. במידה והמצב הרפואי מאפשר זאת, אפשר לשקול ביצוע תיקון רק לאחר התייצבות הראיה בטווח של חודשיים עד שלושה לאחר הטיפול ומעלה.

מהן תופעות הלוואי הנפוצות? כאמור, בשעות הראשונות שלאחר הטיפול המטופל יחוש צריבה או תחושת גוף זר בעיניים. כמו כן, בימים הראשונים תיתכן ראיה לקרוב מטושטשת, תחושת יובש זמנית בעין וסינוור בלילה. תופעות אלו נעלמות מעצמן כעבור מספר שבועות.

האם עלולים לחול סיבוכים בטיפול? במידה ומקפידים היטב על ההוראות לפני ואחרי הטיפול, הסיבוכים האפשריים בטיפול זה נדירים ביותר. הסיבוך הנפוץ שיכול לקרות הוא התפתחות דלקת באזור הטיפול. דלקת זו מטופלת באמצעות תרופות מתאימות.

מתי התחילו ניתוחי הלייזר הראשונים? וכמה ניתוחי לייזר להסרת משקפיים, ניתן להעריך שבוצעו עד היום ברחבי העולם? ניתוחי הלייזר התחילו בשנות ה80 ועד היום נותחו למעלה מ90 מיליון איש.

90 מיליון איש הסירו משקפיים בלייזר ברחבי העולם. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

האם כל אחד מתאים לניתוחי הלייזר להסרת משקפיים? יש מספר תנאים להתאמה לטיפול כגון עובי קרניות ביחס למספר, טווח גילאים מתאים, תקינות הקרנית והעין. למעלה מ30% מהפונים להסרת משקפיים נפסלים מלעבור את הטיפול, עקב אי התאמה.

מה היתרון של אסותא אופטיק כבית חולים על פני מכונים אחרים? באסותא אופטיק יש את המעטפת המקצועית של בית-חולים הפרטי הגדול והמתקדם בישראל בעל תקן JCI הבינלאומי לאיכות ובטיחות ברפואה, כמו כן, ישנו פיקוח הדוק ומקצועיות גבוהה של הצוות הרפואי לצד ניסיון רב שנים.

האם השיטות שאתם מציעים מסובסדות על ידי קופות החולים? לאסותא אופטיק קיימים הסדרים שונים עם קופ"ח: מכבי לאומית ומאוחדת, במכבי שלי ההשתתפות מגיעה עד 50% מעלות הטיפול.

המבצע להסרת משקפיים במחיר קבוצתי ממשיך!| לבדיקת התאמה חינם לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר