החייאה מוצלחת

ילדה טבעה בבריכה פרטית באילת; ילד טבע בבריכת בית המלון

ילדה בת 3, בת למשפחה חרדית, טבעה בבריכה פרטית בעת חופשה בווילה בעיר אילת. למרבה הנס, פעולות ההחייאה צלחו. מקרה דומה אירע בבריכת מלון סמוך לים המלח (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בריכה מאולתרת, אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לתוכן הידיעה (צילום: משטרת ישראל)

ב'מוקד החירום הבינלאומי' של איחוד הצלה התקבלה בשעה האחרונה (שלישי) קריאה על ילדה כבת 3 שטבעה בבריכה פרטית בווילה אותה שכרה משפחתה החרדית כחלק מחופשת בין הזמנים בעיר אילת.

הטיפול שהוענק לה על ידי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה הציל את חייה, וכעת היא מאושפזת בבית החולים במקומי ומצבה מוגדר בינוני.

אור מאיר מימון חובש רפואת חירום באיחוד הצלה מתאר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בילדה ללא הכרה לאחר שטבעה בבריכה פרטית של וילה בו שהתה עם בני משפחתה לרגל ימי החופשה. למרבה הנס תוך כדי הטיפול הרפואי ופעולות ההחייאה בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה היא שבה להכרה מלאה ופונתה להמשך בדיקות בבית החולים יוספטל שבסמוך".

בתוך כך, בבית מלון ליד ים המלח המושכר בימים אלו למשפחות חרדיות, טבע בשעה האחרונה ילד בן 4 בבריכת המלון.

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה ששהו בבית המלון הגיעו מיידית והעניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ומצבו מוגדר כעת בינוני.

שלמה ואיציק בנזימן חובשי רפואת חירום באיחוד הצלה תיארו: "בימים אלו אנו שוהים יחד עם בני המשפחה בבית המלון ונמסר למוקד הבינלאומי של איחוד הצלה על ילד שטבע בבריכת בית המלון. ירדנו מיידית למקום עם הציוד הרפואי ותוך כעשרים שניות התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני וסיוע נשימתי".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לכלל האזרחים לפקוח עין ולא להשאיר ילדים בקרבת בריכות מלאות במים (בפרט בריכות ביתיות) ללא השגחה צמודה, ובסיום השימוש בבריכה ראוי ומומלץ לרוקן את המים בכדי למנוע אסונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר