נחשד כמטען חבלה

תיקו של תייר מפקיסטן גרם לסגירת תחנת הרכבת ברחובות

המשטרה סגרה הבוקר את תחנת הרכבת ברחובות בשל חשד למטען חבלה, שהוסר רק כעבור כשעתיים ולאחר בדיקת חבלנים. באופן חריג, המשטרה הוציאה מיד עם היוודע המקרה צו איסור פרסום על כל פרטיו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: אבי מועלם, ynet)

מאבטחי תחנת הרכבת ברחובות היו הבוקר (רביעי) ערניים במיוחד, כשהחלו לחשוד כי במקום ישנו מטען חבלה.

חשדם התעורר בשל תיק שהיה שייך לתייר בריטי ממוצא פקיסטני. כשהוא נשאל אם ארז לבד, לא הסכים לענות. בעקבות כך, הוזעקו מיד חבלני משטר ותחנת הרכבת נסגרה.

רק לאחר כשעתיים הוסר החשש שמדובר במטען חבלה, בתופם בדיקה יסודית שקיימו החבלנים, ותנועת הרכבות שבה לסדרה.

החלק המוזר בסיפור זה, הוא הוצאתו של צו איסור פרסום על כל פרטי האירוע, זמן מה לאחר תחילתו, על ידי משטרת ישראל.

התחנה, הבוקר (צילום: אבי מועלם, ynet)

ברכבת ישראל מסכמים כך את האירוע החריג: בשעה 9:00 בבוקר לערך הבחין צוות האבטחה אשר הוצב בסמוך למכונת השיקוף בתחנת רחובות בנוסע הנושא עמו חפץ חשוד. צוות האבטחה גילה ערנות ופעל מיידית ובמקצועיות לפי הוראות הבטיחות של רכבת ישראל ובשיתוף פעולה עם כוחות המשטרה שהזעיקה למקום חבלנים.

"על פי הוראות המשטרה נסגרה תחנת רחובות לתנועת רכבות והנוסעים פונו מהתחנה. רכבת ישראל המשיכה להעניק שרות איכותי לנוסעים ועיבתה את מערך הרכבות במסילה המערבית (רכבת הנגב) וכן הפעילה מערך אוטובוסים לנוסעים בתחנת הרלוונטיות. בנוסף, כיבדה את הנוסעים בשתייה קלה. באישור משטרת ישראל, נפתחה מחדש תחנת רחובות לתנועת רכבות בסמוך לשעה 11:00. תנועת הרכבות חודשה ובהדרגה ושבה לסדרה".

מדוברות המשטרה (שפלה) נמסר: "נבדק תיק שהיה ברשותו של תייר לאחר שעלה חשד המאבטחים במקום להימצאות מטען חבלה. אזור האירוע בודד, ונערכה בדיקת חבלנים יסודית לכבודה, במהלכה הוסר החשד למטען חבלה. צו איסור הפרסום הוסר אף הוא".

התיק שעורר חשד, כפי שנראה בשיקוף הביטחוני (צילום: מתוך ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר