פשוט להוסיף בגד באמצע הכביסה - אפשרי?

מכירים את זה שאוספים את כל הכביסה של כל המשפחה, סורקים את הבית לראות שלא שכחנו כלום, מפעילים את המכונה ומגלים ששכחנו להכניס גרב או פריט אחר? לראשונה בעולם טכנולוגיית AddWash הבלעדית לסמסונג, מאפשרת להוסיף בקלות ובמהירות פריטי ביגוד שנשכחו גם לאחר שתוכנית הכביסה כבר החלה (נקיון, שיווקי)

טכנולוגיית 'AddWash' המאפשרת להוסיף כביסה באמצע. (צילום: יחצ)

סמליין, היבואנית הרשמית של מוצרי סמסונג בישראל, מציגה את מכונות הכביסה החדשניות והמתקדמות ביותר עם טכנולוגיית 'AddWash' המאפשרת להוסיף כביסה באמצע תוכנית באמצעות דלתית קטנה המיועדת לכך המותקנת על הדלת המוכרת לנו ממכונות הכביסה שבביתנו.

אז אם הפעלתם מכונה ומאוחר יותר נזכרתם בפריט שדחוף לכם לאותו הערב או שפשוט שכחתם חולצה או גרב, תוכלו להוסיף אותה בזמן הכביסה מבלי לסיים או לעצור את התוכנית, פשוט לחצו Pause , פתחו את דלתית ה-AddWash, הוסיפו את הפריט והמשיכו את התוכנית בדיוק במקום בו עצרתם.

המכונות המתוחכמות מגיעות במשקלים של 7, 8 ו-9 ק"ג המתאימות למשפחות ברוכות ילדים תוך חיסכון מירבי בחשמל ובמים ע"י שילוב של מנוע שקט וחסכוני Digital Inverter וטכנולוגיית Eco Bubble החדשנית – טכנולוגיה פורצת גבולות של 'סמסונג' המביאה לתוצאות נהדרות, כיוון שחומר הניקוי הופך לקצף, דבר הגורם לחדירה מהירה לסיבי הבד והסרת הלכלוך בקלות וביעילות, תוך הגנה על איכות ורעננות הבד.

זו מתמטיקה פשוטה: כאשר הכביסה מתבצעת בקצף סבון, הקצף נספג בבגדים פי 40 יותר מאשר המים, והתוצאות? נקיות וסטריליות באופן משמעותי מאשר במכונות הרגילות שאנחנו מכירים. גם על חיסכון במים וחשמל 'סמסונג' לא פסחו, טכנולוגיות מתוחכמות אלו מביאות לתוצאה של חסכון עד 25% במים ועד 70% בצריכת חשמל!

טכנולוגיית AddWash היא פטנט ייחודי ובלעדי ל'סמסונג', טכנולוגיה שלא תמצאו באף חברה מתחרה אחרת.

מכונות הכביסה המיוחדות של 'סמסונג' משווקות על ידי חברת 'סמליין' המשווקת הרשמית של 'סמסונג' בישראל. 'סמליין' הינה חברה וותיקה ומובילה בתחום היבוא, השיווק והשירות למוצרי חשמל ביתיים בישראל. קנו מכונת כביסה של 'סמסונג' ותרגישו בידיים טובות מכל הבחינות.

להשיג בחנויות החשמל המובחרות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר