אינפיניטי מציגה

"אם היינו קיימים, כך היינו נראים בשנות ה-40"

יצרנית הרכב היפנית התקנאה ביצרניות הוותיקות המציגות את הרכבים הראשונים שיצרו, ויצרה דגם של רכב שהיה אמור, לדבריה, להיראות כך, אילו החברה הייתה קיימת בשנות ה-40 (רכב)

רכב התצוגה (צילום: אינפינטי )

יצרנית הרכב היפנית 'אינפינטי' שהחלה את שיווק המכוניות שלה בארצות הברית בשנת 1989 התקנאה מעט ביצרניות הרכב הוותיקות דוגמת פורד ומרצדס הקיימות כבר עשרות שנים ומציגות את דגמי הרכבים הראשונים. מנהלי המותג והמעצבים של 'אינפינטי' החליטו לעצב דגם של רכב שלדבריהם היו מייצרים - אילו החברה הייתה קיימת בשנות הארבעים.

התוצאה דווקא יצאה די מעניינת ומושכ,, ואנו סבורים שאכן ה'אינפיניטי' של שנות הארבעים יכלה להיות להיט בקרב חובבי רכבי הספורט בכלל ומכוניות היוקרה בפרט. דגמי הרכבים, שעוצבו כרכבי תצוגה, הם רכבי מירוץ חד מושביים. אחד מכלי הרכב כונה "פרוטוטייפ 9" ומציע מרכב צר וגלגלים חשופים. משקל המכונית עומד על 890 ק"ג, ולמרות שמדובר במכונית שאמורה להיות בעלת מנוע בנזין, היא מצוידת דווקא במנוע חשמלי של ניסאן, עם 148 כ"ס ו-32.6 קג"מ.

ביצועי הכלי דווקא לא רעים, ובשל המשקל הנמוך המכונית מאיצה מ-0 ל-100 בתוך 5.5 שניות. מהירותה של המכונית מוגבלת ל-170 קמ"ש.

מרכב מכונית המירוץ נצבע בצבע כסף, צבע שהיה נהוג במכוניות המירוץ מתוצרת גרמניה, בעוד המכוניות היפניות נצבעו אז בלבן עם עיגול אדום בדומה לדגל יפן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר