האזינו לראיון

דרעי על 'קול ברמה': "הם עבדו נגדנו בכל הכוח בבחירות"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי העניק ראיון ל'קול חי' והתייחס ל'יום ליום', 'קול ברמה' הקמת הביטאון: "תראה מה קרה בבחירות האחרונות, הם עבדו בכל הכוח נגד התנועה שלנו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי התייחס הערב (רביעי) בראיון לאבי מימרן ברדיו 'קול חי' למספר נושאים העומדים על סדר היום בציבור הישראלי והחרדי, בהם המצב בסוריה, מכירת העיתון 'יום ליום' והקמת עיתון חדש בתגובה, סערת ת"ת 'סנהדרין' ונושא הגיור.

בפתח דבריו התייחס דרעי לנושא הגבול הצפוני במסגרת תפקידו כחבר הקבינט הביטחוני ואמר: "המצב בסוריה רגיש מאוד. אני לא רוצה להלחיץ את הציבור, אבל צריך הרבה תפילות. ראש הממשלה עומד בלחץ כבד מאוד, הוא האיש המתאים ביותר לטפל בנושאים כאלה, אני מאחל לו ולאישתו שיעברו את התקופה הקשה הזו בשלום".

בהמשך התייחס השר דרעי להקמת עיתון 'הדרך' ולסיבה שעזב את 'יום ליום': "עם כל הענווה, אני הקמתי את 'יום ליום', כמובן בברכתו של מרן זצ"ל, אחרי ש'יתד נאמן' הפסיק לייצג אותנו ואפילו תקף אותנו. 'יום ליום' בימיו הטובים היה העיתון המשפיע ביותר".

לדבריו: "שתבין, עיתון שהוא ביטאון של מועצת חכמי התורה לא יכול להיות בידיים פרטיות. זה צריך להיות בידיים של אנשים שאמונים על מועצת חכמי התורה, ועל הנהלת התנועה. אתה לא יכול ללכת, שיהיה מי שלא יהיה, שאתה לא יודע מי הוא. ואחרי חצי שנה הוא יחליט לפטר עורכים ומנהלים".

"כשחזרתי לתנועת ש"ס, הוסיף דרעי: "ראיתי שלצערי הוא כבר לא בידיים שלנו, בידיים פרטיות, של בית המשפט. ניסיתי להביא את העיתון חזרה אלינו, לצערי זה לא צלח. ולצערי פתאום התבשר לי שהבעלים של העיתון הלך ומכר את זה לידיים פרטיות".

"אני מקווה שאני לא מסתבך היום שאני מדבר יותר מדי" התבטא דרעי והוסיף: "אתן לך עוד דוגמא, אתה יודע בדיוק מי הקים את תחנת 'קול ברמה', מרן הרב עובדיה יוסף, שר התקשורת דאז אריאל אטיאס, זה באמת היה - הם הלכו בקו של מרן. ותראה מה קרה בבחירות האחרונות, הם עבדו בכל הכוח נגד התנועה שלנו, עד שהשופט גו'בראן, יו"ר ועדת הבחירות הפסיק להם את השידורים. אז אני יכול להיות בידיים פרטיות?".

בהמשך התייחס השר אריה דרעי לסערת סמינר 'הישן' ות"ת 'סנהדרין' והתנער מהנושא כשאמר כי הסוגיה שייכת ל'חינוך העצמאי' ו'בית יעקב'. האזינו לראיון המלא.

מ'קול ברמה' נמסר בתגובתם: "העובדות והמציאות הוכיחו אחרת. במהלך הבחירות האחרונות היה קול ברמה הקול המאוזן ביותר כלפי שס וכלפי העומד בראשה זאת על אף החרם שהטילה התנועה על התחנה ועל אף עשרות פעולות אלימות שננקטו נגדה. לא למותר לציין כי תוך כדי מערכת הבחירות הוגשו עתירות לוועדת הבחירות המרכזית על כך שהתחנה הינה מוטה לטובת ש"ס ההיפך הגמור מדבריו של השר דרעי".

נ.ב. משיקולי עריכה, החלקים בתגובת קול ברמה שלא היו רלוונטים לכתבה, לא פורסמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר