הטיול הסתיים בנס

לאחר 6 שעות: משפחה בת 18 נפשות חולצה מנחל עמוד

מתנדבי יחידת החילוץ גליל כרמל של המשטרה חילצו במשך שעות משפחה בת 18 נפשות - הקטן בן 8 חודשים, שאיבדה את דרכה במהלך טיול בנחל עמוד. חיפושים נערכו בנוסף אחר שני נערים (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המחולצים (צילום: דוברות המשטרה)

בסמוך לשעה 16:00 אחר הצהריים אמש (רביעי) התקבל דיווח ביחידת חילוץ גליל-כרמל מיערן של רשות שמורות הטבע והגנים אודות משפחה בת 18 נפשות (הקטן בן 8 חודשים והגדול בן 17 שנים) אשר איבדו את דרכם בנחל עמוד.

היערן הנחה את המשפחה טלפונית בכיווני ההליכה ובמקביל דיווח ליחידת החילוץ, התברר כי מדובר בזוג הורים ו-16 ילדיהם שטיילו בנחל עמוד ורצו להגיע להר מירון.

המשפחה איבדה את דרכה לאחר ש"חבר טלפוני" הנחה אותם בכיווני ההליכה, כשהבחינו שאיבדו את דרכם התקשרו למוקד ה-100 ובמקביל דווח ליערן של רשות הטבע והגנים שאיתר את המשפחה.

עם רדת החשיכה הגיעו צוותי יחידת החילוץ אל המשפחה, סייעו להורים בדרכם אל מחוץ לתוואי הנחל לא לפני שסימנו את בני המשפחה באמצעות סטיקלייטים וציידו אותם בפנסים ומים.

המחלצים נשאו את הפעוטות והובילו את המשפחה בצורה מאובטחת אל מחוץ לתוואי השטח זאת כעבור שש שעות מקבלת הקריאה הראשונה.

לאחר שחולצו בני המשפחה בריאים ושלמים, מיד הוקפצו מתנדבי יחידת החילוץ לערוך חיפושים אחר נער כבן 13 וצעיר כבן 25 שיצאו מהמושב מירון לטייל בהר מירון וחיפושים נערכו אחריהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר