החוף הנפרד

להציל את המציל: המציל נפצע אנוש ונפטר

המציל בחוף הים הנפרד נפצע באורח קשה במהלך פעילות על החסקה, נסיבות המקרה אינן ברורות עדיין. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול ראשוני אך נאלצו לקבוע את מותו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

אנו רגילים שהמציל הוא זה שמציל את הטובעים בחוף, היום אירע אירוע נדיר למדי כאשר מציל בחוף הים הנפרד בתל אביב טופל ע"י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף תל אביב, לאחר שנפצע באורח אנוש תוך כדי פעילותו בחוף עם חַסַקֶה.

מאיחוד הצלה נמסר בתחילה כי "בשלב זה מצבו מוגדר אנוש ומתנדבי איחוד הצלה מבצעים בו פעולות החייאה מתקדמות. נסיבות המקרה בבדיקה". אך לאחר מכן נקבע מותו של המציל.

משה ויצמן חובש רפואת חירום ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה ביצעתי פעולות החייאה על מציל שנפצע באורח אנוש עקב חבלת ראש קשה תוך כדי פעילותו בחוף עם חַסַקֶה. למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה ונסיבות האירוע בבדיקה".

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח בגין פציעה של גבר בחוף הכלבים בת"א. כוחות משטרה והצלה שהגיעו למקום הבחינו בגבר כשהוא פצוע חבלת ראש, זאת במהלך תרגיל ימי שהתבצע בחוף. כוחות של מד"א ביצעו בגבר פעולות מצילות חיים אך בסופם, נאלצו לקבוע את מותו. נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר