בלגן בבני ברק?

שבוע לפתיחת הלימודים עדיין אין גנים בבני ברק

הורים לילדי גן בבני ברק שאינם ילדי חיידרים עדיין לא שובצו לגנים שלהם למרות שיש עוד פחות משבוע לתחילת שנת הלימודים. דובר העירייה: "עד הפתיחה כולם ישובצו" (חרדים)

גן ילדים, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום אילוסטרציה: מאיר אלפסי)

החופש הגדול מסתיים בעוד פחות משבוע ועשרות הורים עדיין לא יודעים באיזה גן שיבצה עיריית בני ברק את ילדיהם ובטח שלא ייוותר להם זמן לערער על השיבוץ במקרה והוא לא יתאים להם.

ההורים המתינו למכתב שידריך אותם בנוגע לשיבוץ ומשזה בושש מלהגיע התקשרו ההורים למספר הייחודי שהקצתה עיריית בני ברק עבור כך, אלא שהמספר שניתן לא עזר הרבה מעבר זמן ההמתנה הארוך.

הורים שפנו לעירייה דרך מוקדים אחרים נענו כי תורי ההמתנה ארוכים בעירייה ולכן לא יוכלו לתת מענה טלפוני.

אחד ההורים, תושב בני ברק שהתקשר לברר היכן שובץ בנו בן ה-3, אף הותקף לטענתו על ידי פקידת עירייה שקראה לו בשמות גנאי ואמרה כי אין להם דרך לעזור לו וכי הוא "כלומניק ואפס", כדבריה.

יצוין, כי האחראי על השיבוץ יצא לחופשה משפחתית בדיוק בתקופה הכי לחוצה של השנה.

תגובת דובר עיריית בני ברק ל'כיכר השבת': "מדובר ב-55 ילדים בנים שנרשמים בכל רחבי העיר לגני ילדים עירוניים, שכן רובם המוחלט של בנים נרשם לתלמודי תורה ולא לגני ילדים.

בעיר ישנן 18,050 בנות שנרשמו לגני ילדים עירוניים, כולן משובצות, ולכולן גם מענה טלפוני, במשך 24 שעות ביממה, על השיבוץ, טל:03-5771749.

הבעיה היא רק על קומץ בנים בכל רחבי העיר, שיש צורך לפתוח בעבורם גנים שרובם ריקים בשל חוסר בנים, ולכן ניתנת, כמובן, עדיפות מירבית למבנים לבנות.

יחד עם זאת, הרב חנוך זייברט, ראש העיר אמר לי, כי עד לפתיחת שנת הלימודים כל הבנים יהיו משובצים בגנים.

האחראית שיצאה לחופשה עשתה זאת מהיום, יום חמישי עד ליום ראשון בלבד, אך, כפי שאמרתי, לגבי 18,050 בנות ישנו מענה טלפוני, בכל שעות היממה, על שיבוצן של הבנות וכולן משובצות.

לגבי יחס משפיל, יש צורך בשמיעת שני הצדדים, אך, כמובן, שאין מקום להשפלות משום צד, ויש למנעו".

"כיכר השבת" ימשיך לעקוב אחר הנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר