המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

אסור לעשות הפגנות נגד אדם שלא הורשע. כל ההפרעות נגד רה"מ בנימין נתניהו, זה מכסף שבא מחו"ל לקבוצה שרובה גויים ומעט יהודים שמאלנים, כדי להפיל את הימין (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא מביא גאולה לעם ישראל, גואל את היהודים מכל העולם ומביא אותם לארץ הקודש. אם ירצו, בדרך ההבנה שמה שקורה בעולם זה 'גוג ומגוג' – יבואו ויעלו לארץ ישראל להתיישב בה. אם ישחקו 'ראש קטן' ויתעלמו מאזהרותיו – ימשיך בורא עולם לסבך ולסכסך את כל העולם, חוץ מארץ הקודש ארץ ישראל, לְנַעֵר ולזעזע אותו באמצעות איתני הטבע, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, אש ושריפות, רוחות קשות וסערות, רעידות האדמה ימשיכו להתגבר וצונאמי לא יאחר לבוא. את כל זה עושה אבא שבשמיים כדי שהיהודים יברחו מארצות הגולה ויעלו לארץ הקודש, כדי שהיהודים שגרים בישראל לא יצאו לחו"ל, וכדי שכל העמים שרוצים להפריע לארץ ישראל הקדושה וליהודים בארץ ישראל, יתעסקו עם השיטפונות, רעידות האדמה, האש והרוחות הקשות. מסבך אותם בורא עולם ומסכסךביניהם, מביא להם מחלות ובקיצור: עשר מכות מצרים.

כל מדינה שתהיה ותפעל עם ארץ ישראל, במסחר ובכל תחום אחר, שתתמוך בארץ ישראל וביהודים, תרגיש מיד את עזרתו של בורא עולם משמיים, תרגיש שיש שיפור לטובה. אם תתעתע בקדוש-ברוך-הוא, ימשיך בורא עולם להכות אותה מכות קשות ביותר עד שכל המדינות וכל הנשיאים והמלכים יבינו בבירור שלא נוגעים בארץ ישראל הקדושה, וישבחו את היהודים שגרים בארץ הקודש ואת ארץ הקודש.

מחוץ לגבולות ישראל יש 'גוג ומגוג' ו'תוהו ובוהו' ובתוך ארץ ישראל הקדושה: הקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר. הכלכלה הטובה ביותר בעולם – בארץ ישראל, אהבה ושלום – בישראל, טכנולוגיה מתקדמת ביותר בעולם – בישראל, הצבא הכי טוב בעולם – בישראל, רופאים הכי טובים בעולם – בישראל, כי יש איתם מלאכים שיורדים משמיים, רק בארץ ישראל. כשהיהודים בארץ ישראל יפסיקו לשחק כדורגל בשבת, הם ייקחו אליפות עולם! שבת היא מקור הברכה ומי שלא מקיים את השבת - לוקחים לו את מקור הברכה.

מה נשאר לתקן בארץ ישראל הקדושה? שהיהודים מהימין ומהשמאל יהיו מלוכדים ומאוחדים - זו תהיה שמחתו של הקדוש-ברוך-הוא!

כל מדינות העולם פוחדות מהאטום, כולם פוחדים ממוות כי יש להם משפחות, ילדים, נכדים ואם חס ושלום יהיה אטום בעולם, הוא לא יבחין בין טוב ורע - יחריב הכל. לפני שמדינה תשלח אטום כולם יידעו. כולם רוצים ללחוץ על הכפתור, מי יהרוס את העולם ראשון.

הקדוש-ברוך-הוא, מלך העולם אומר לכל המדינות על פני כדור הארץ: ארץ ישראל פורחת ומתעצמת, כל יהודֵי העולם באים לארץ ישראל, משיח נמצא בארץ ישראל עובד ופועל, בונים את בית המקדש השלישי. העולם לא יחרב, לא יקרה כלום! לא אינתיפאדה שלישית, לא מלחמת עולם שלישית ולא אטום. כל מה שקורה, כל ה'תוהו ובוהו' בעולם, זה אך ורק כדי שהיהודים יבואו לארץ ישראל ושלכל המדינות שמפריעות יהיה 'תוהו ובוהו'. יעשו תשובה – יהיה להם רק טוב.

ממשלת ישראל, לא להאמין לאף מילה של סין, הם דואגים רק לעצמם, אכפת להם רק מעצמם ואסור לתת להם שום מידע, ידע או פטנטים.

רוסיה, פוטין שמח, מוכר נשק ותחמושת, עושה מה שהוא רוצה ומה שמתחשק לו, לא רואה אף אחד ממטר.

ארה"ב, טראמפ פוחד שתהיה מלחמת טילים. העולם בנוי היום ממיליוני טילים, אין עבודה לטנקים, נגמ"שים, 'נמרים' או כל רכב שריוני אחר. כל טיל יש בו עוצמה אדירה של הרס.

רצועת עזה, החמאס לוקחים לכיסם את כל הכסף שמגיע ומתלוננים שאין להם כסף. הם נותנים כסף לעובדים במנהרות במקום לתת לאזרחים שיהיה להם מה לאכול. ממשיכים לחפור מנהרות ובורא עולם לא ייתן להם להצליח. הם חופרים ומגיעים לגבול מצרים. הקדוש-ברוך-הוא נותן מחלה ונותן תרופה, נתן מחלת מנהרות - נתן תרופה לגלות אותן.

מצרים, לסיסי יש כאב ראש חזק, הוא נכנס למבוי סתום. יש רעב כבד במצרים, במדבר סיני יש בלאגן, רצועת עזה עושים לו בלאגן, דאע"ש עושים לו בלאגן, המוסלמים הקיצוניים עושים לו בלאגן ובקיצור, רוצים לאכול אותו חי והוא לא יודע איך לצאת מהם. בורא עולם אומר לו: תתחבר לעם ישראל, לארץ ישראל הקדושה ביושר ואמת – יהיה לך שפע רווחה, הגנה ושמירה עד בלי די.

ירדן, מלכם מדבר כלפי חוץ כאילו נגד ישראל ובחדרי חדרים הוא מוגן ושמור ואוהב את ארץ ישראל ואת היהודים. קשה לו להשתלט על הרוע האכזרי, כל היום מכבה שריפות.

תורכיה, ארדואן מאוים ומאוים ומוציא להורג כדי שלא תהיה לו מהפיכה, הוא בפחד קשה מאוד. בסוף תהיה לו מהפיכה מדאע"ש והמורדים.

המוסלמים שוטפים את כל אירופה וממלאים אותה בפליטים. למרות שהורגים אותם בכל מיני מקומות בדרך - לא עוזר כלום.

בצרפת יהיה בלאגן גדול. כל מה שקורה שם, זה הכל טרור. הם אומרים שזה לא טרור, כדי להרוויח שקט.

בצרפת, אנגליה, ספרד ובלגיה יהיו מכות קשות ביותר.

איראן בגאווה על האטום שהיא מייצרת.

סוריה, אין הפסקת אש, יש המשך מלחמה אכזרית ביותר. אף אחד לא יעצור את ההרג עד שתמחק מעל פני כדור הארץ.

נסראללה נמצא מתחת לאדמה, גמור וגוסס.

לבנון לא רוצים מלחמה, לא רוצים את נסראללה.

אסונות טבע ימשיכו חזק יותר, כל עוד ממשיכים להפריע ליהודים. הים גועש ורועש, רוצה לגלוש ולטהר את האדמה והקדוש-ברוך-הוא עוצר אותו בינתיים. בים יש מלאך שמחכה להוראות מבורא עולם.

הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל מדינות העולם ולנשיאים: כל מי שרוצה להפריע לעם ישראל - אגלה אותו במערומיו מול כל מסכי הטלוויזיה.

הקדוש-ברוך-הוא עושה ניקיון בארץ ישראל ומגלה את כל אנשי הזימה, השוחד, הרמאות, הניאוף והגניבה ומביך את כולם בתקשורת. אין יוצא מן הכלל, דתי או לא דתי.

אסור לעשות הפגנות נגד אדם שלא הורשע. כל ההפרעות נגד רה"מ בנימין נתניהו, זה מכסף שבא מחו"ל לקבוצה שרובה גויים ומעט יהודים שמאלנים, כדי להפיל את הימין. אין להם בעיה עם נתניהו, הם רוצים להפיל את הממשלה הימנית כדי להרוס את ארץ הקודש. מחפשים דרך פוליטית להרוס את מדינת ישראל. נתניהו איש חכם, פוליטיקאי חכם - לא מסכים איתם. ארץ הקודש מצליחה בכלכלה, בצבא, בנדל"ן, בטכנולוגיה, אז רוצים להפיל את ממשלת הימין - מהקִנאה.

יהודים יקרים, לשמור על בניכם ובנותיכם ולהסביר להם לא להתערבב עם הגויים. העם היהודי הוא עם נבחר, לעם היהודי אסור לבזות את עצמו ולהתבולל בגויים.

יהודים צריכים לקיים את עשרת הדיברות ותרי"ג מצוות, להתפלל, ללמוד תורה, לתת צדקה ומעשרות, כך רוצה הקדוש-ברוך-הוא ויהיה טוב עד בלי די.

כל היהודים האמידים והעשירים, ש'זורקים' כספם מחוץ לארץ ישראל, שקונים רכוש ועוד רכוש - בורא עולם כועס עליהם מאוד. כל היהודים האמידים והעשירים, שיש להם קרנות צדקה - לתת אך ורק ליהודים שגרים בארץ ישראל, לנזקקים, לבתי כנסת ובתי מדרש, לאברכים ומקוואות. קודם כל עניי ביתך, עירך וארצך. לגויים יש תרומות מכל העולם, ממלאים אותם בכסף מכל הכיוונים. לארץ ישראל הקדושה יש את היהודים האמידים והעשירים שייתנו צדקה ותרומות. אם הם ייתנו לגויים, הם יכעיסו מאוד את בורא עולם. הם יפשטו רגל, בורא עולם יבייש אותם מול כל מסכי הטלוויזיה, הם יחזרו להיות אנשים ממוצעים ובסוף יקבצו נדבות.

משיח צדקנו פועל ועובד, נוסע ממקום למקום, עוזר ומושיע, נשמתו פועלת יום ולילה. כל העולם יודע שיש משהו מיוחד בעם ישראל, בארץ ישראל, שמגן עליהם. כל הגויים בעולם יודעים בוודאות שיש שליח ה', איש אלוקים, שמגן ושומר על ארץ ישראל הקדושה. גם בעם ישראל, חלק יודעים וחלק עקשנים, רוצים לראות בבירור. מי שרוצה לראות בבירור, כשמשיח ייצא לעם ישראל ביום המיוחל שלו - יבוא לבירור. כל המתנגדים והלא מאמינים - בזמננו, בדורנו, בימינו משיח קיים ופועל! הוא כמו אדם רגיל אבל הוא משיח! הקדוש-ברוך-הוא מדבר מגרונו ואומר לו מה לומר לעם ישראל ולעולם כולו. כל יהודי חש ומרגיש שיש לו הגנה ושמירה מסביבו, שיש משהו מלמעלה שמגן עליו. אבל כשמגיע זמנו לעזוב את העולם, אין מה להתערב, אלה חשבונות שמיים. המוות והחיים בידי בורא עולם בלבד.

כדי להימנע מלקבל מלקות או ייסורים – יקיים כל יהודי את המצוות שציווה אותנו הקדוש-ברוך-הוא. תמיד לבקש מבורא עולם שמשיח צדקנו יתגלה בדורנו, עכשיו, בפרהסיה. כל הסימנים בעולם מעידים על תקופה של התגלות משיח, גילוי יסודות בתי המקדש הראשון והשני - כדי להמשיך ולבנות את בית המקדש השלישי! כשמשיח יתגלה בפרהסיה בארץ ישראל ובעולם, כל הגויים יברחו ברגל אל מחוץ לגבולות ישראל – קרוב הזמן! כל מה שכתבנו פה הכל בדיוק!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר