טרגדיה בירושלים

שערי צדק: יולדת חרדית התלוננה על כאבי בטן ונפטרה

אישה חרדית בת 32, הלכה לעולמה בליל שבת בבית החולים "שערי צדק" בי-ם, שישה ימים לאחר שעברה לידה תקינה ומוצלחת ושוחררה לביתה. ההערכה: לקתה בתסחיף מי שפיר (בארץ)

הכניסה ל"שערי צדק" (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

טרגדיה בירושלים: יולדת חרדית בת 32, הלכה לעולמה אמש (שישי, ליל שבת) לאחר שהתלוננה על כאבי בטן - שישה ימים לאחר שעברה לידה תקינה. האישה התמוטטה בחדר המיון ולמרות מאמצי החייאה ממושכים נקבע מותה.

האישה ילדה ב"שערי צדק" תינוק בריא בלידה רגילה ונטולת סיבוכים שישה ימים קודם לכן. יומיים לאחר הלידה היא שוחררה לביתה כשמצבה טוב. אלא שאתמול היא חזרה לחדר המיון בבית החולים והתלוננה על כאבי בטן. במהלך בירור רפואי היא נכנסה לחדר השירותים, וכששבה ממנו למיטתה - התמוטטה.

הצוות הרפואי בבית החולים ערך ניסיונות החייאה ממושכים באישה, אולם למרבה הצער נאלץ לקבוע את מותה. להערכת הרופאים - כך על פי הדיווח ב-YNET , הסיבה למוות הוא תסחיף מי שפיר שעלול להתרחש סמוך ללידה, ובאורח נדיר לאחר הלידה.

בבית החולים שערי צדק אמרו כי: "נסיבות הפטירה אינן מעידות על אבחנה מדוייקת, אך האבחנות הסבירות הן דימום פנימי, או תסחיף ריאתי המתואר בספרות הרפואית כארוע נדיר המתרחש בימים שלאחר הלידה".

"הלידה שהתקיימה 6 ימים קודם למותה של היולדת, היתה ללא כל סיבוך, והיולדת שוחררה לאחר יומיים בריאה עם תינוק בריא. בית החולים משתתף בצער המשפחה והמקרה דווח למשרד הבריאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר