לא מצחיק

הורים מתחו את ילדיהם וצפויים לעונש מאסר

זוג שמתחו את ילדיהם עד כדי התעללות ותיעדו בסרטונים את האירועים, מואשמים בהתעללות והם צפויים לעונשי מאסר וקנס. שני הילדים נלקחו מהם בשל המחאה הציבורית (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ערוץ היוטיוב)

מייקל והת'ר מרטין, שהפעילו את ערוץ היוטיוב הפופולרי DaddyOFive, עשויים להישלח לעד 10 שנות מאסר בכלא, לאחר שהואשמו בהזנחה של שניים מחמשת ילדיהם. השניים אף נלקחו מהם בעקבות הביקורת הציבורית שעלתה בשל התנהגותם.

בני הזוג פרסמו בערוץ היוטיוב שלהם, שאחריו עוקבים יותר מ-700 אלף גולשים, סרטונים שבהם פגעו בילדים בדרכים שונות, בין היתר באמצעות מתיחות. בעקבות הסרטונים נלקחו שני הילדים מהוריהם - בעקבות מחאה של גולשים ברשת שהצביעו על הסרטונים כבעייתיים מבחינה חינוכית וכפוגעניים מול הילדים המסכנים ושל אמם הביולוגית שכעסה על היחס לילדיה.

בתביעה נטען כי בני הזוג הזניחו את שני ילדיהם הקטנים - בת 12 ובן 9 בין נובמבר 2016 לאפריל השנה. באפריל פרסמו השניים סרטון שבו התנצלו על המעשים, סרטון שזכה לחמש מיליון צפיות, בנוסף הם הפכו לפרטיים את כל הסרטונים שבהם פגעו בשני הילדים - מנישואיו הראשונים של האב.

סרטון ההתנצלות מתוך יוטיוב

בין היתר הם צעקו וקיללו את שני הילדים עד שהם בכו. באחד הסרטונים נראה האב צועק על בנו על ששפך דיו, בזמן שהאם החורגת הוסיפה כי הדיו בלתי נראה. האב אמר להגנתו כי שני הילדים אהבו את הסרטונים, במיוחד כשהם הפכו ללהיטים ברשת.

עורך דינם של בני הזוג, סטיבן טולי, אמר לכלי תקשורת מקומיים כי השניים הגיעו להסדר עם התביעה, והוא יוצג לבית המשפט ב-11 בספטמבר. העונש המירבי הוא 10 שנות מאסר בפועל לכל אחד וקנס בגובה 5,000 דולר. ההערכה היא שבסופו של דבר הם לא ייכנסו למאסר בפועל אך הכל יכול לקרות.

לפני כמה חודשים פנתה רוז הול, אמם הביולוגית של הילדים, לבית משפט במרילנד ודרשה להחזיר לידיה את הילדים. האם הביולוגית טענה כי היא לא ראתה את בתה בת ה-12 מאז שנת 2015 ואת בנה בן ה-9 מאז 2014. בית המשפט הורה להעביר לאם את שני הילדים, שעברו על-פי התביעה, התעללות רגשית ופיזית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר