כבר לא צפוף: סוף סוף רכב משפחתי שגם ילדים אוהבים

אין משפחה מרובת ילדים שלא מכירה את מערך הלבטים שצץ בכל תחילתה של תקופת החגים: איך מגיעים בנוחות? איך מתניידים ביעילות בלי לפרוץ את מסגרת התקציב על נסיעות מיותרות? המשפחתיות המסורתיות קנו את שמן כפתרון חלקי בלבד וכל רצון למצוא רכב גדול יותר מצריך התמודדות עם מעמסה כלכלית מורכבת (רכב, שיווקי)

רכב משפחתי. דאצ'יה. (צילום: יחצ)

ובכן, לא עוד.

מותג הרכב הצומח בישראל, דאצ'יה, הוכיח זה מכבר, שאפשר וצריך לחשוב בגדול ולשלם בקטן. במילים אחרות: דאצ'יה לודג'י. הדגם שנותן את המענה המושלם למשפחות מורחבות, מבלי להכביד את התקציב המשפחתי.

אין זה פלא שהלודג'י תפס מקום של כבוד בסולם הפופולריות בערים בחרדיות המובילות בישראל.

אז מה יש בלודג'י שהפך אותו למבוקש כל כך? לפני הכל, רווחה. או ליתר דיוק, יותר מקום לרגליים. חלל הרכב הוא גדול כל כך, שכבר במצב של שבעה מקומות ישיבה הוא מציע קיבולת מטען של 207 ליטר, ולאחר קיפול ספסלי המושבים להגדילו עד 2,617 ליטר.

מיותר לציין שאת מושב הספסל בשורה השנייה אפשר לקפל ולהטות לפי שיקולי הנוחות והצורך במקום. את השורה השלישית אפשר לקפל, להטות ואף להסיר מהרכב. כך אפשר לעבור בקלות ממצב של 7 מקומות ישיבה למצב של 5 מקומות ישיבה.

בנוסף, סף ההטענה הנמוך והשימושי מסייע להכניס ולהוציא פריטי מטען גדולים, כך שהצורך לבחור בין תא נוסעים מרווח לבין קיבולת גדולה להובלת מטען מתייתר לחלוטין.

מרווח עם הרבה מקום. דאצ'יה. צילום: יחצ

אז מקום יש, והרבה, אבל מה עם שאר הפרמטרים שהופכים אותו לסיפור הצלחה? גם כאן: בשורה. דאצ'יה לודג'י מציע את כל האיכויות הנחוצות מבחינת אמינות ועמידות. הודות למנועי הדיזל 90 Dci ומנוע הבנזין TCe 115 בעל הזרקה ישירה ומגדש טורבו, הוא ממשיך להציע צריכת דלק חסכונית ויעילה.

בנוסף, כשמדובר במשפחה, הבטיחות נמצאת בראש סדר העדיפויות. ארבע כריות אוויר הכוללות שתי כריות אוויר צדדיות מלפנים, מערכת ABS עם סיוע בבלימת חירום, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, מגביל מהירות ונקודות עיגון ISOFIX בשורה השנייה ועוד.

והמחיר? כאן מגיע החידוש הגדול שיהפוך את התקווה למציאות. דגם הדאצ'יה לודג'י מוצע כעת במחיר שלא מצריך פריצת מסגרות כלכליות. החל מ-99,490 אלף שקלים ואתם מבטיחים לעצמכם את כל מה שתרצו עבור הילדים שלכם: חיי נוחות ורווחה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר