הרכבים הוחזרו

שוטרי מג"ב תפסו גנבי רכבים "על חם"

פעילות מבצעית חכמה של משטרת ישראל הביאה למעצרו 'על חם' של חשוד תושב שטחים ולתפיסתם של שני רכבים שנגנבו מאזור מטה יהודה והדרום והוחזרו לבעליהם (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אחד הרכבים שמוחזרים (צילום: דוברות המשטרה)

ביום שישי בשעות הבוקר המוקדמות נערכו שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל הפועלים באזור מטה יהודה בפעילות מבצעית שמטרתה איתור עבירות פליליות, בהן רכבים ורכוש גנובים.

במהלך הפעילות הבחינו השוטרים ברכב הנוסע באחד היערות שבמטה יהודה, השוטרים ביצעו חסימה של הצירים במהלכה הרכב התנגש בניידת המשטרה בניסיון להימלט, אך ללא הצלחה, נהג הרכב שניסה להימלט רגלית נתפס ונעצר ע"י השוטרים.

עם ביצוע המעצר הבחינו השוטרים ברכב נוסף שככל הנראה נסע בעקבותיו, ומשהבחין נהג הרכב הנוסף בשוטרים, נטש את הרכב ונמלט.

מבדיקה ראשונית שערכו השוטרים עלה כי שני הרכבים נגנבו זמן קצר קודם לכן מישובים במטה יהודה והדרום.

החשוד (43, יריחו) הובא לחקירה בתחנת מטה יהודה, שם התבררה זהותו, ממנה עלה שלפני מספר חודשים נדון בבימ"ש לעונש מאסר בגין עבירות דומות וכי אמור להיכנס לכלא לריצוי עונשו בתחילת חודש ספטמבר, ובנוסף בעל הרשעות רבות קודמות בתחום הרכוש.

עם התקדמות חקירתו עלה כי עפ"י החשד, החשוד יחד עם חשוד נוסף פרצו לבתים, מהם גנבו את מפתחות הרכבים ונמלטו עם הרכבים במטרה להעבירם לשטחי יו"ש.

מעצרו של החשוד הוארך עד ליום רביעי בפני בית המשפט. החקירה נמשכת. שני הרכבים הושבו לבעליהם, אחד מהם באמצעות גרר שנשלח לתחנת המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר