אחראי נשקייה

שוטר ערבי גנב תחמושת ואמצעי לחימה

השוטר שהיה אחראי על הנשקיה במשטרה והיה אמור להנפיק לשוטרים את אמצעי הלחימה, היה גונב אחת ל-3 שבועות, במהלך שנת 2016, תחמושת רבה ואמצעי לחימה (משטרה)

שוטרים בהר הבית. אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד רס"ב (רב סמל בכיר) צאלח ג'בר, שהיה אחראי הנשקייה במרחב דוד במשטרת ישראל.

ג'בר מואשם כי גנב תחמושת ואמצעי לחימה מנשקיית המשטרה עליה היה אחראי. בנוסף הוציא פרטים של כלי רכב מהמסוף המשטרתי שלא כדין לאחר שאותו רכב היה מעורב בתאונת דרכים עם קרוב משפחתו.

על פי כתב האישום, צאלח שירת כאחראי הנשקייה במרחב דוד במשטרה. במסגרת תפקידו, בין היתר, היה אמון על קבלת אמל"ח (אמצעי לחימה), אחסונו בנשקיה, והעברתו לשוטרי המרחב, האמונים על השמירה והסדר בעיר העתיקה בירושלים ובהר הבית.

מכתב האישום עולה כי צאלח נהג ליטול שלא כדין אמל"ח מהנשקיה, ולהעבירו באמצעות האדי - קרוב משפחתו, ששימש כמתווך.

במשך שנה החל משנת 2016, אחת לשלושה שבועות לערך, נהג צאלח להעביר להאדי מאות כדורי אקדח. במקרים נוספים קשר צאלח קשר עם האדי להעביר לו ארגזי רימוני הלם וחלקי אמל"ח נוספים. לאחר שצאלח דיווח להאדי על הימצאות אמל"ח ברשותו, האדי דיווח לודאע, חברו, ויחד קשרו קשר לקבל את האמל"ח. הנאשמים נהגו לעשות שימוש בשמות קוד כגון "צינורות", "ברזים", ארנבים", "חבילות", על מנת לתאר אמל"ח לסוגיו.

בנוסף נאשם צאלח כי השיג מהמרשם הפלילי מידע שאינו זכאי לקבלו, אודות פרטי רכב של נהג שהיה מעורב עם קרוב משפחתו בתאונת דרכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר