בבסיס צבאי בווירג'יניה

הנשיא טראמפ ינאם ויבקש מחדש את אמון העם

הנשיא דונלד טראמפ יישא הערב נאום בו יתייחס למלחמה האמריקאית באפגניסטן והמשך מדיניות הממשל. הנאום מגיע ברקע המשבר עם באנון והפגנות הניאו נאצים (חדשות, עולם)

הנשיא טראמפ, ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צפוי לשאת הערב (שני) נאום בו יתייחס למחלמה האמריקנית באפגניסטן, על פי הערכות הנשיא יודיע על העלאת כמות החיילים האמריקאים המשרתים באפגניסטן, את הנאום יישא טראמפ בבסיס צבאי בווירג'ניה.
בהודעת הבית הלבן נאמר כי הנשיא "יספק עדכון על דרך ההתנהלות של אמריקה באפגניסטן ובדרום אסיה".

יצוין כי הנשיא טראמפ חוזר היום מחופשת הקיץ שלו ויבקש שוב את אמון העם האמריקני על רקע פיטוריו של סטיב באנון וההפגנות הסוערות של הניאו נאצים.

יוזכר כי עם כניסתו של טראמפ לתפקידו הוא הורה על הקמת צוות שיעסוק בשהות של הצבא האמריקאי באפגניסטן. נושא שהטריד את שני הנשיאים הקודמים לו, אובמה ובוש.

טראמפ הביע לא אחת חוסר שביעות רצון בולט מהפעילות באפגניסטן ואמר כי הפעילות שם מוכיחה כי המערכה מול הטרור לא הוכרעה על ידי האמריקאים.

ביום שישי האחרון כינס הנשיא את בכירי הצבא ומערכת הביטחון בכדי לגבש את עמדתו בעניין.

בחודש יוני השנה אישר הנשיא למזכיר ההגנה מאטיס להעביר לאפגניסטן עוד 3,900 חיילים אך אלו לא הועברו על ידו והוא המתין עד שהנשיא יכריז על מדיניות ברורה של הממשל.

סטיב באנון שפוטר היה זה שהתנגד לשלוח לחיילים נוספים לאפגניסטן, באנון אמר כי גם לאחר המון שנים נראה שסוף המערכה לא נראה באופק, הנאום של הנשיא טראמפ נחשב למשמעותי ויהיה השני בחשיבותו מאז כניסתו לתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר