ימין קיצוני

האתר של באנון יוצא למלחמה בג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ

אתר הימין הקיצוני 'ברייטברט' החל את המלחמה בג'ארד קושנר ורעייתו איוונקה שלטענתו אחראים על הדחתו של סטיב באנון. היועץ המודח פעל להעביר את השגרירות לירושלים ולחם באבו מאזן (בעולם)

איוונקה וגרארד קושנר (צילום: שאטרסטוק)

אתר הימין הקיצוני 'ברייטברט' החל כבר לעבוד על התכנית שגיבש האסטרטג סטיב באנון שפוטר על ידי הנשיא דונלד טראמפ, האתר בו שב באנון לעבוד שם לעצמו מטרה - התקפה נגד בתו של הנשיא איוונקה ובעלה היהודי ג'ראד קושנר, שעל פי הערכתו של באנון הם האחראים להדחתו מהתפקיד בבית הלבן.

המגזין "ואניטי פייר" שוחח עם בכירים ועיתונאים באתר 'ברייטברט' ולדבריהם בשיחת החזרה לאתר אמר באנון לעובדים כי "יש לנו את החובה עבור מדינתנו להיות המגן של התנועה".

בכיר אחר אמר למגזין כי באנון לא היה מופתע מההדחה ויממה לפני שהודח אמר למקורביו כי "אנו הולכים למלחמה".
לבד מקושנר ורעייתו גם היועץ לביטחון לאומי הרברט מקמאסטר נמצא על הכוונת של באנון. כבר ביום ראשון פורסמה ב"ברייטברט" כתבה על מקמאסטר בטענה שהוא מקדם את ה'התחנפות לקוראן'.

מקורביו של באנון טוענים כי הוא רואה בקושנר אדם טיפש, בעבר היו ביניהם יריבויות על מספר נושאים, אך ברוב המקרים ידו של קושנר הייתה על העליונה. מכת המחץ ומה שהיווה אבן דרך במאבק ביניהם היה היריבות על רקע הפנות הימין הקיצוני בשרלוטסוויל. עורך בכיר באתר 'ברייטברט' אמר כי באנון לקח קשה את המתקפה נגדו שארגנו קושנר ואנשיו.

המחלוקת סביב הפגנות הימין לא היתה היחידה, באנון היה זה שניסה להוביל את מעבר השגרירות האמריקאית מתל אביב לירושלים, אך גם כאן קושנר בלם את ההליך. מקורביו של באנון אמרו כי הוא ניסה להוביל קו נוקשה יותר נגד הפלסטינים ואף ביום שבו אבו מאזן ביקר בבית הלבן באנון בחר להישאר בביתו ואמר כי "אינו רוצה להיות עם אבו מאזן באותו חדר ואינו רוצה לנשום את אותו אוויר עם הטרוריסט הזה".

בנתיים נראה שתכנית הנקמה של באנון כבר יצאה אל הדרך. ביום ראשון האחרון פורסמה כתבה באתר בו נטען כי איוונקה טראמפ עמדה מאחורי פיטוריו של באנון בשל דעותיו הימניות, לטענת בכירים באתר לבאנון יש את המידע סביב פיטוריו של ראש ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי.

ב"ברייטברט" אמרו כי "אנו מוכנים לסייע ליו"ר בית הנבחרים פול ראיין להשיג את הקולות להדיח את הנשיא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר