"יהיה לי קשה בלי אחי"

מרגש: הילד נתן עתיה שניצל מהרצח - חוזר ללמוד

נתן עתיה בן ה-11 ישוב היום (שלישי) ללימודים סדירים, בבית ספר חרדי בטבריה, לאחר שניצל מהרצח המזוויע במגדל, בו נרצחו אחיו נחמן ז"ל, דור סלע ושני בניה הקטנים (אקטואליה)

נתן עתיה. ארכיון (באדיבות המצלם)

נתן עתיה בן ה-11 ישוב היום (שלישי) ללימודים סדירים, לאחר שניצל מהרצח המזוויע שאירע במושבה מגדל לפני כשמונה חודשים, למרות המגבלות הרפואיות מהן הוא סובל.

ברצח המזעזע נרצחו אחיו נחמן, דור סלע ושני ילדיה הפעוטים, בידי אבי המשפחה, נדב סלע שבאכזריות רבה ובעיצומה של שבת קודש, ביצע את הרצח הנורא.

לפני כחצי שנה, חזר נחמן בפעם הראשונה לתלמוד תורה חמדת התורה בטבריה שבנשיאותו של הגאון הצדיק רב דב קוק. החברים קיבלו את נתן בשמחה רבה והשתתפו יחד איתו במסיבת פורים.

נתן עתיה חוזר לת"ת (באדיבות המצלם)

נתן, עולה לכיתה ו', בבית ספר חרדי בטבריה, לאחר שמאז הרצח היה בשיקום ארוך. אביו ישראל עתיה סיפר ל'ידיעות אחרונות' כי "מאז האסון הוא בשיקום ארוך. בשנת הלימודים הקודמת הוא ניסה ללמוד, אך לא הצליח לשמור על רצף".

האבא מספר כי "יש לו מגבלה קשה בידיים בגלל ששניים מגידיו נחתכו במהלך הרצח והוא אינו מסוגל לכתוב. הוא זקוק למסגרת פרטנית שמתאימה לו, אבל הוא התגעגע ללימודים ולחברים ולהיות בבית זה לא פתרון עבורו".

"אני מבקש מעם ישראל להמשיך ולהתפלל להחלמתו", הוסיף אביו.

נתן עצמו אמר ל'ידיעות' כי "אני מתרגש לחזור לבית-הספר. אני אהיה בכיתה עם ילדים חדשים, שרק חלק מהם אני מכיר. בשנה שעברה הלכתי ללמוד יחד עם אחי נחמן ז"ל, והשנה יהיה לי קשה ללכת ללימודים בלעדיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר