נתפסה הברחת סמים ענקית בשווי מיליונים

260 פלטות חשיש ו-19 שקי מריחואנה, בשווי המוערך במיליונים, נתפסו הלילה על ידי מג"ב בגבול המצרי. על השקים צויר מגן דוד כזיהוי לסמים המיועדים לישראל (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת המאבק של משטרת ישראל בנגע הסמים במדינה, בדגש על נתיבי הברחות הסמים, פעלו הלילה (שלישי) כוחות מיוחדים של משמר הגבול בגזרת הגבול עם מצרים.

תצפיות שמיקמו הכוחות זיהו 2 כלי רכב שנעים בצד הישראלי לכיוון הגבול המצרי. שם, מעבר לגבול כבר המתינו לפחות 10 חשודים, חברי חוליית מבריחים מצרית שהחלו להשליך כמויות גדולות של סמים מעברו המצרי של הגבול לזה הישראלי כאשר בצידו הישראלי המתינו המבריחים הישראלים בכוונה לקלוט את הסמים ולהכניסם למדינת ישראל.

עם הזיהוי, פעלו הכוחות והביאו לסיכול ההברחה. במקום נתפסו כ- 19 שקי מריחואנה במשקל כולל של כ- 22 ק"ג ו-260 פלטות חשיש במשקל כולל של כ- 26 ק"ג. מדובר בסמים ששווים המוערך עומד על מיליוני שקלים.

עם תפיסת הסמים הבחינו הלוחמים כי חלק מהשקים מסומנים במגן דוד כחול המעיד על יעדו הסופי של משלוח הסמים שנתפס - מהגבול המצרי לתוך מדינת ישראל.

משטרת ישראל, יחד עם גורמי האכיפה הנוספים, תמשיך במאבקה כנגד התופעה תוך הפעלת מגוון רחב של אמצעים, יחידות מיוחדת וטכנולוגיה מתקדמת.

הממצאים הועברו לחקירת משטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר