תכנן להמשיך במעשיו

נעצר חשוד בפגיעה עקבית בפעילים רפורמים

תושב מרכז הארץ ששמו עדיין אסור בפרסום נעצר היום בחשד כי הוא עומד מאחורי איומים ופגיעה באישים רפורמים ואתאיסטים. נראה כי תכנן להמשיך במעשיו לולא מעצרו (ארץ)

האיום בפגיעה בפתח ביתו של פרופ' אתאיסט (צילום: ידיעות אחרונות)

הבוקר (שלישי) פשטו חוקרי היחידה המרכזית של המשטרה על ביתו של תושב מרכז הארץ בן 39 עם צו חיפוש בידיהם, ביצעו חיפוש במקום ועצרו אותו לאחר מכן מחוץ לביתו. הוא נלקח לחקירה, ובמקביל בוצע חיפוש גם בבית אמו.

כנגד החשוד מתנהלת חקירה סמויה בגין מספר אירועים במרכז הארץ ובירושלים שראשיתם לפני כשלוש שנים, כשמהחקירה עולה דפוס פעולה בעל מאפיינים זהים שהצביע על חשוד פוטנציאלי המבצע את פעילותו באופן שיטתי ממניע דתי - נגד פעילים חילונים מוכרים מהזרם האתאיסטי והרפורמי.

לדברי המשטרה, החשוד נקשר למספר אירועים שבוצעו בין השנים 2014-2016, בהם ריסוס כתובות גרפיטי על בית כנסת ברעננה, ריסוס כתובות על ביתם של פעילים מרכזיים בזרם האתאיסטי דוגמת פרופ' מלכין בירושלים, שם הודבקו סכין על תיבות הדואר ונכתבו מכתבים מהם עולה חשד לאיומים.

העבירות בהן הוא חשוד: הצתה, איומים, השחתת פני מקרקעין וכל זה ממניע שנאה. בעוד כשעה הוא יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו.

במשטרה מדגישים: "מדובר במעצר חשוב שהרקע שלו על פי החשד הוא 'מניע שנאה'. החקירה המאומצת, איסוף מכלול האירועים והתלונות במשטרה וריכוזם ביחידה המרכזית - הובילה למעצר החשוד ובכך נמנעו וסוכלו כוונותיו לבצע עבירות נוספות, בהם כוונה לפגוע בבעלי תפקידים ואנשים מרכזיים בזרם האתאיסטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר