אסון התחשמלות הכלה

הבעל הטרי הספיד בבכי: "תודה לך על שזכיתי להכיר אותך"

דני ברדיצ'בסקי, שאיבד אמש את אשתו הטרייה שהתחשמלה למוות באמבטיה ביום האחרון לשמחת ה'שבע ברכות' שלהם, נפרד ממנה היום לעיני אלפים, בבכי ובמלות אמונה - והתעלף. צפו בהלוויה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הלוויתה קורעת הלב של שני ע"ה (צילומים: באדיבות המצלם)

אחר הצהריים (שלישי) נערכה בעיר טירת כרמל הלוויתה של שני לוי-ברדיצ'בסקי, הכלה החרדית שהתחשמלה אמש למוות.

בהלוויה נטלו חלק אלפים ממכרי שתי המשפחות שבאו בקשרי נישואין אך לאחרונה, עם נישואיו בשבוע שעבר של דני ברדיצ'בסקי לשני לוי בת העיר הצפונית.

דני, האלמן הטרי, ספד לה בבכי ממושך. בתוך דבריו הוא אמר, לאחר שהתעורר מעלפונו כשלא עמד בכאב: "אין לי שאלות לבורא עולם. תודה רבה לך על כל התקופה שזיכית אותי להכיר אותך. לעולם לא אשכח את המידות המיוחדות שרק לך היו".

שני לוי ע"ה (צילום: מתוך פייסבוק - 'בטר המרכז לבניה ועיצוב')

לאחר שספדו לה גם רב הקהילה הרב יחזקאל רובין, הגאון רבי יחיאל מיכל שטרן משכונת עזרת תורה בירושלים וראש עיריית טירת הכרמל אריה טל, נפרד מהכלה בעל העסק בו היא התפרנסה, וזעק כי "אסון גדול נפל על עם ישראל. חודש אלול זו תקופה של התעוררות. ברור לנו שהשם לקח קורבן על חטאינו. אנא, שמרי עלינו וכולנו נתחזק לאבא שבשמיים".

כזכור, ביום האחרון לשמחת ה'שבע ברכות' שתוכנן להיערך בבית הזוג הצעיר בהשתתפות אברכי קהילת 'שאגת אריה בעיר בה הם היו חברים, נמצאה לפתע שני כשהיא שכובה באמבטיה ללא רוח חיים, לאחר שהתחשמלה ככל הנראה מברז המים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר