פתיחת שנת הלימודים

פתח תקווה: גפני סייר בחיידר ושיבח את ראש העיר איציק ברוורמן • צפו

לכל אורך הביקור הרעיף גפני שבחים על ראש העיר ברוורמן בשל עזרתו הרבה לציבור החרדי, ואף הסביר לו: "עושים נגדך קמפיין מסיבה פשוטה - הם לא רוצים שהחרדים יהיו איתך" (חרדים)

הסיור ב"דרך ישרים" (צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני פתח הבוקר (רביעי) את שנת הלימודים בציבור החרדי בביקור מיוחד בתלמודי התורה בעיר פתח תקווה.

את הביקור הוא החל בחיידר "דרך ישרים", הגדול והנחשב במרכז העיר, אשר פתח את שנת הלימודים במבנה זמני ברחוב חפץ חיים שישמש את הת"ת בשנה הקרובה, עד שתושלם עבורו בניית המבנה החדיש והמפואר במקום הקבע ברחוב טרומפלדור.

בחיידר ליוו את גפני ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן, הרב מנחם שוורץ - ראש היחידה לחינוך חרדי בעיר, נציג 'דגל התורה' וחבר הנהלת העיר אליהו ברוכי שפעל רבות בכדי לסייע לת"ת, חבר הנהלת העיר ישראל פרידמן, ומנהל המחלקה המוניציפאלית ב'דגל התורה' מנחם שפירא, מנהלי הת"ת - הרב שמואל קמינסקי המנהל החינוכי, הרב שאול רוטנברג והרב אליהו קונצקי.

הביקור נפתח בקביעת מזוזה בשער החיידר, כאשר ראש העיר טרח ובדק בעצמו את המיקום הראוי למזוזה תוך שהוא מפגין ידע כי אין צריך לברך על המזוזה.

גפני סייר במבנה ששופץ על ידי עיריית פתח תקווה לאחר שנים רבות שלא נעשה בו שימוש - בעלות של כמה מיליוני שקלים, ביקר את כיתות א', כאשר לראשונה השנה נפתחו בת"ת שתי כיתות א', מה שמעיד על התרחבות של הציבור החרדי בעיר, וכן ביקר בכיתות המכינה של החיידר.

גפני שאל את הילדים איפה הם היו בשנה שעברה, כיצד הם מרגישים במקום החדש והיכן ילמדו בשנה הבאה, כאשר חלקם הביעו רצון להישאר במבנה הזמני. ראש העיר אמר לגפני כי הילדים לא מתעסקים בפוליטיקה, וגפני השיב: "אם תלך לילדים בכיתה ג' וד', תשמע מי זה ראש העיר של פתח תקווה".

לכל אורך הביקור הרעיף גפני שבחים על ראש העיר ברוורמן על עזרתו הרבה לציבור החרדי, והביע את התפעלותו מההשקעה במבנה לטובת ילדי החיידר. גפני הסביר לברוורמן כי "הם עושים קמפיין מסיבה מאוד פשוטה: הם לא רוצים שהחרדים יהיו איתך".

לאחר מכן ביקר גפני גם בחיידר "ברכת יעקב" ברחוב הרצל בעיר וגם שם סייר עם הפמליה בין הכיתות ואיחל בהצלחה לילדים.

בחיידר "ברכת יעקב"
בחיידר "ברכת יעקב"
בחיידר "ברכת יעקב"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר