"שמח לראותך"

נתניהו נועד עם ג'ארד קושנר: "השלום בהישג ידינו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם ג'ארד קושנר - חתנו היהודי של הנשיא טראמפ והמשלחת האמריקנית. בפתח הפגישה אמר נתניהו כי כינון השלום באזורינו הוא בהישג יד (חדשות)

נתניהו וקושנר (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ; צילום וידאו: רועי אברהם, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בצהריים (חמישי) עם ג'ארד קושנר, חתנו ויועצו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ועם המשלחת האמריקנית הכוללת את השליח האמריקני לאזורינו ג'ייסון גרינבלאט, סגנית היועץ לביטחון לאומי דינה פאוול ושגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן.

בפתח הפגישה אמר נתניהו למשלחת: "אני שמח לראותך שוב, ג'ארד, עם משלחתך. יש לנו דברים רבים לדון בהם: כיצד לקדם שלום, יציבות, ביטחון ושגשוג באזורנו, ואני חושב שכולם בהישג ידינו".

ראש הממשלה הוסיף ואמר: "אני שמח לראות אותך ואת המאמצים שאתה מוביל בשם הנשיא, עם ג'ייסון וחברי הצוות. אני סבור שזה משקף את הברית החזקה בינינו והיעדים החשובים שמנחים אותנו", דברי נתניהו.

חתנו ויועצו של הנשיא ג'ראד קושנר אמר לנתניהו בפתח הפגישה: "אנו מעריכים מאוד את הצוות שלך ואת ההתקדמות שהם השיגו. הנשיא מחויב למציאת פתרון שיביא לשגשוג ולשלום לכל העמים באזור, ואנו מעריכים מאוד את מאמציו של ראש הממשלה ושל צוותו לעסוק בכך בצורה מחושבת ומתחשבת כפי שביקש הנשיא".

נתניהו וקושנר, היום (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

קושנר התייחס ליחסי ישראל – ארה"ב ואמר: "יחסי ישראל-ארה"ב חזקים מתמיד ואנו מודים לראש הממשלה נתניהו על מנהיגותו ועל השותפות".

בתום הפגישה צפויה המשלחת האמריקנית לצאת לרמאללה שם ייפגשו עם יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

מטרת בואה של המשלחת לאזורנו היא לקדם את יוזמתו של הנשיא טראמפ להאיץ את השיחות בין ישראל לפלסטינים.

בנוסף צפוי קושנר להיפגש עם שר החוץ של מצרים סאמח שוכרי, הפגישה תתקיים בקהיר, הפגישה עם המצרים תתקיים חרף המתיחות בין קהיר לוושינגטון לאחר שארה"ב הודיעה שתקפיא חלק מהסיוע מצרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר