הוחרם לטובת החיות

טון וחצי בשר מוברח הועבר לגן חיות בחיפה

פקחי מועצת הלול עצרו רכב מסחרי שיצא מהכפר הפלסטיני ברטעה ובתוכו התגלו טון וחצי בשר כשהוא מובל ללא קירור. הבשר הוחרם והועבר לטובת גן החיות בחיפה (חדשות)

הבשר שאותר (צילום: המועצה לענף הלול )

פקחי מועצת הלול תפסו טון וחצי של בשר מוברח משטחי הרשות הפלסטינית, הבשר נתפס בתוך כלי רכב מסחרי שהיה נהוג בידי ערבי ישראלי בעלת תעודת זהות כחולה.

כלי הרכב העמוס שיצא מהכפר הפלסטיני ברטעה היה נראה לפקחים כחשוד והם הורו לנהג לעצור, בבדיקה התגלו במכונית עשרות קרטונים עם בשר שאינו ראוי למאכל אדם ומובל ללא תנאי קירור נאותים.

על פי התכנית, המבריחים התכוונו להעביר את הבשר לאזור השרון ולמכור אותו למסעדות.

הבשר המוברח הועבר על ידי מפקחי המועצה לענף הלול לגן החיות בחיפה , בהוראת וטרינר ראשי באיגוד ערים שומרון.

מהמועצה לענף הלול נמסר: "מפקחי המועצה לענף הלול עושים כל שביכולתם על מנת למנוע הברחות מסוג זה במטרה לשמור על בריאות הציבור".

אורי דרזי, מנהל אגף הפיקוח במועצה לענף הלול אמר כי: "בפעילות שערכנו לאיתור בשר מוברח, זיהינו רכב חשוד ועצרנו את הנהג לביקורת. במהלך הביקורת התגלו ברכב כמויות גדולות מאוד של בשר מוברח שהגיע מהרשות הפלסטינית. הבשר הובל בתנאים לא נאותים וללא קירור. בשר זה מסוכן לבריאות הציבור, אנו מבקשים מהציבור להקפיד לרכוש בשר, עוף וביצים במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח. בנוסף, יש להקפיד לרכוש מוצרי בשר, עוף וביצים באריזה מקורית, סגורה ונקייה עם התוויה וסימון של תאריך ייצור ותאריך תפוגה".

קרטוני הבשר במכונית (צילום: המועצה לענף הלול)
ללא קירור (צילום: המועצה לענף הלול)
הרכב בו נמצא הבשר (צילום: המועצה לענף הלול)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר