"זירה קשה"

בני ברק: אוטובוס דרס רוכב אופניים - מצבו קשה

צעיר שרכב על אופניים חשמליים בבני ברק נפצע לפני זמן קצר באורח קשה לאחר שאוטובוס חולף פגע בו ישירות. הוענק לו טיפול רפואי ראשוני, לאחריו פונה לבית החולים (אקטואליב)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: 'חדשות צ.ב.מ")

רוכב אופניים חשמליים נפצע באורח קשה מפגיעת אוטובוס בבני ברק.

אדיר מעטו, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, מתאר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות אופניים חשמליים שהיו מתחת לאוטובוס. יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לצעיר שרכב על האופניים וסבל מפגיעה רב מערכתית".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

חובש ארגון הצלה ישראל הורוביץ שהגיע תוך חצי דקה למקום סיפר: "הייתי בסמיכות למקום התאונה כשהוזעקתי על ידי מוקד הכוננים של מד"א. כשהגעתי למקום מצאתי רוכב אופניים כבן 25 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנפגע מאוטובוס. יחד עם כוננים נוספים מארגון הצלה הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני כשלאחר מכן הוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א לחדר טראומה בבית החולים כשהוא סובל מחבלות קשות בראשו ומצבו מוגדר קשה".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 16:50 התקבל דיווח על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מאוטובוס ברחוב אבוחצירא בבני ברק. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון גבר כבן 25 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית".

(צילום: דוברות ארגון הצלה)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר