המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

יש מתח ולחץ בעולם, שנאת חינם, אנטישמיות, אומרים שסוף העולם הגיע, שמלחמת עולם שלישית בפתח, לפי מה שנראה זה כביכול נכון, אבל אבא שבשמיים אומר 'זה לא סוף העולם, אלה חבלי לידה של משיח' (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

בורא עולם רחמן ואבא של העולם, אמרתי ליהודים שגרים בארה"ב שהאנטישמיות תתגבר והיהודים יצטרכו להתקפל ולברוח משם. הרבה אנשים לעגו ולגלגו כמו אנשי דור המדבר שעשו עגל, כמו אנשי דור המדבר שלעגו והוציאו דיבה על אדמת הקודש. כל דור המדבר הישן שלגלגו ולעגו על אדמת הקודש, בזמן משה רבנו והמרגלים, נקברו כולם במדבר סיני. אבא שבשמיים רחום וחנון, אומר ליהודים שגרים באמריקה הצפונית והדרומית, באירופה, באפריקה ובאסיה: 'אתם חושבים שחו"ל זה מודרני ואלגנטי? החומר כן, אבל לא אתם, בני האדם פרימיטיביים'. מכוניות, מטוסים וטכנולוגיה מתקדמת – זה עולם מודרני, אבל אתם פרימיטיביים. מי שמחפש חומר, רודף אחרי הכסף, לא מבין את השגחתו של הקדוש-ברוך-הוא בעולם ולא מקיים את עשרת הדיברות - הוא פרימיטיבי, כי בסוף הוא נכנס לבית-סוהר. אז, עכשיו כולם, בארץ ובעולם, רואים את האמת, רואים שיש אנטישמיות כבדה בארה"ב ובכל מקום בעולם.פורסם שיהודים ברחו מוונצואלה בלי כלום.

בארה"ב יש רעידת אדמה גדולה מאוד בין האנשים שחיים שם לבין היהודים, שונאים את היהודים והכל יתגלה בפרהסיה. טראמפ עלה לשלטון כדי לעשות סדר וניקיון ובגלל החתן שלו השנאה הוכפלה. הניאו-נאצים הם סכנה גדולה בארה"ב. יהודים שחיים בחו"ל: כסף זה לא כוח. גם בזמן הנאצים ימ"ש והשואה, היה ליהודים הרבה כסף, הם היו הכי חכמים ועשירים בעולם - באו הנאצים ורצחו שישה מיליון יהודים. לעלות לארץ ישראל הקדושה! האדמה הקדושה, הים קדוש, בתי הכנסת קדושים ואבא שבשמיים נמצא בארץ הקודש. ענן מקיף את גבולות ישראל ואש של בורא עולם מגינה על אדמת הקודש ובכל זאת, "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

שבעה מיליארד גויים שונאים את היהודים. יודעים שיש ליהודים כוח רוחני חזק, ופוחדים מהם.

בברצלונה שבספרד עשה הקדוש-ברוך-הוא נס גדול ליהודים. ההרג היה ברחוב שרוב רובו יהודים. בורא עולם עשה נס וסילק כמעט את כל היהודים מהרחוב הזה - נס ממש גדול מאוד! ליהודים שראו מה שקרה שם, תהיה טראומה לאורך זמן. צריכים לברוח משם דחוף, זו אזהרה! הפעם קרה כך, מחר יפְגעו ישירות ביהודים שחיים שם. בורא עולם אומר ליהודים שגרים בחו"ל: 'תברחו ותעלו לארץ ישראל, עדיף עכשיו! תתארגנו ותגיעו לארץ ישראל!' אבא שבשמיים הוא אבא שקורא לילדיו: 'יהודים בניי, האנטישמיות בוערת, רואים על פניהם את הרעב, כמו חיות שרוצות לאכול את היהודים'. היהודים בחו"ל אומרים: 'מה עוד יקרה?' אבא שבשמיים אומר להם: 'אל תנסו אותי, המכה שהייתה בברצלונה הייתה קשה ביותר והיה נס גדול ליהודים, היא באה להזהיר אתכם ולעלות לארץ הקודש. זה יכול לקרות בכל מקום ופי-מאה.

טראמפ בארה"ב ישמור ויעזור לארץ ישראל הקדושה, אבל היהודים שגרים בארה"ב לא יקבלו שום עזרה מטראמפ ומהממשל. טראמפ בלחץ ומתח כי העם לא מפרגן לו והוא מאוכזב מהעם.

ארה"ב וקוריאה 'ירדו מהעץ'. אבא שבשמיים הוריד אותם בנעימות ולאט לאט.

צפון-קוריאה מאוכזבת שלא עזרו לה להיות חזקה מול ארה"ב. דרום-קוריאה - ענווה.

איראן מסוכנת יותר מכולם. פעם סוריה הייתה הכי אכזרית בעולם, היום איראן. כל הזמן מחפשת איך להעביר נשק ותחמושת לחיזבאללה ולנסראללה ולכל מיני מקומות, כדי לפגוע ביהודים בארץ ישראל. פוחדת פחד מוות מצה"ל ובכל זאת, צה"ל להיות ערניים ולהשגיח על תנועות חדשות שבאות מאיראן ומעוד מקומות. החוזה שחתמה איראן עם האו"ם - דף לבן, לא מקיימים כלום. העם האיראני יפוצץ את נשיא איראן ויתפוצץ עליו, סבלנות. איראן לא יוצאת בגלוי מול ישראל, היא שולחת מדענים ואנשי מקצוע כדי להפעיל את נסראללה.

החמאס עסוק במנהרות ועסוק בלגנוב לכיסו את הכסף הרב שמגיע.

מצרים עסוקים במדבר סיני, החמאס עסוק במדבר סיני, דאע"ש עסוק במדבר סיני, והמוסלמים הקיצוניים במצרים עסוקים איך להפיל את סיסי. אם סיסי לא יהיה חזק – יטרפו אותו. סיסי מושכים אותך בחוטים, תהיה חזק, תהיה עִם ישראל ביושר ואמת – יהיה לך רק טוב.

ירדן, מלכם חבר טוב של ישראל ובירדן הוא מראה שהוא שונא את ישראל. יש שם המון קבוצות של מחבלים כבדים מכל הסוגים.

אסור לממשלת ישראל לוותר על אף ס"מ מאדמת ארץ ישראל לפלסטינים, מטרתם לא שלום. יש להם מטרה אחת – להרוס את ארץ ישראל. הטומאה חוגגת חזק על החמאס והפלסטינים. מי שמרחם על אכזרים – לא מרחמים עליו מן השמיים.

מתורכיה יוצאים כל המחבלים. יש שם קן של מחבלים ודאע"ש, ומשם יוצאים לכל העולם.

הגויים שגרים בארץ ישראל, בעלי תעודת זהות כחולה, מסוכנים מסוכנים מאוד. לעקוב אחריהם ולעשות בדק-בית בכפריהם ובבתיהם. הם מחכים לקבל הוראות מאבו מאזן ומהמנהיגים שלהם.

סוריה נאכלת ונאכלת בינה לבין עצמה, כל פעם לוקחת אויר לנשימה ועוד פעם חונקים אותה.

רוסיה מקבלת מה שהיא רוצה, שמחה בחלקה.

סין לוקחים פטנטים וגוזלים אותם, הם חברים של הטובים והרעים.

עיראק אותו הדבר ותמשיך להיות כך.

מזרח ירושלים - צה"ל להיות ערני. חיילי צה"ל ללכת שלושה יחד ולא בזוגות! חיילי צה"ל – לא להאמין לילדי הערבים, הם מתחפשים למסכנים והם מסוכנים ביותר, יש להם מלכודות.

ישראל להיות ערניים בגבולות ולעצור את המסתננים, מטרתם לטמא את ארץ הקודש.

ימשיכו בעולם אסונות טבע קשים ביותר. אש, רוחות קשות, רעידות אדמה, שיטפונות וצונאמי. הקדוש-ברוך-הוא מאס בעולם של רמאות, ניאוף, שוחד ורצח, רוצה שהעולם יהיה באהבת חינם.

כל העולם פוחד ממלחמת עולם שלישית – צודקים. בורא עולם אומר לא תהיה, לא תהיה ולא תהיה! יהיה גילוי משיח צדקנו בפרהסיה והקמת בית המקדש השלישי! העולם הפוך על הפוך, תוהו ובוהו וגוג ומגוג ובורא עולם בשקט בשקט, מכין את גילוי משיח בפרהסיה ובניית בית המקדש השלישי!

יהודים הם עם נבחר וקדוש מזמן אברהם אבינו, תעלו לישראל דחוף!

העולם כולו תוהו ובוהו וגוג ומגוג, חוץ מישראל. כל העולם נמצא בבלבול וסיבוכים, נמאס להם. בארץ ישראל הקדושה – רוגע ושקט, ארץ זבת חלב ודבש, מחכים ליום הטוב שיגיע, וכולם יהיו כפופים למשיח צדקנו. משיח עובד עשרים וארבע שעות, עד שהקדוש-ברוך-הוא ייתן למשיח צדקנו את האות לפעול ולעבוד בפרהסיה.

יש מתח ולחץ בעולם, שנאת חינם, אנטישמיות, אומרים שסוף העולם הגיע, שמלחמת עולם שלישית בפתח, לפי מה שנראה זה כביכול נכון, אבל אבא שבשמיים אומר 'זה לא סוף העולם, אלה חבלי לידה של משיח'. אִשה לפני הלידה נמצאת בכאבים קשים ונוראים עד שיוצא התינוק. משיח צריך להיוולד בגדול, וכל העולם יתחננו למשיח בישראל שיעזור להם. סוף העולם הרע לגויים, אצל היהודים בארץ ישראל הקדושה - זו התחלת העולם החדש!

יהודים יקרים, עוד לא קם בית המקדש השלישי, אבל יש בית מקדש שלישי! מַתחילה להיות התעוררות של בית המקדש השלישי. זה שמתעסקים ומוצאים אוצרות ועתיקות של בית המקדש הראשון והשני, אצל הקדוש-ברוך-הוא זו כבר תחילת בניית בית המקדש השלישי!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר