נגד מנדלבליט

במקום 500: למעלה מאלף מפגינים בפתח תקווה

למעלה מאלף מפגינים הגיעו הערב (מוצאי שבת קודש) להפגנת המחאה הקבועה בכיכר גורן בפתח תקווה בסמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

למעלה מאלף מפגינים הגיעו הערב (מוצאי שבת קודש) להפגנת המחאה הקבועה בכיכר גורן בפתח תקווה בסמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נגד התנהלותו בכל הנוגע לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כזכור קבע בג"צ כי ההפגנות יוכלו להימשך בכיכר אולם בתנאי שגודל המשתתפים לא יעלה על 500 בני אדם. המפגינים נושאים שלטים שבהם נכתב בין היתר "מלך צריך עבדים", "מושחתים הביתה" ועוד.

מול הפגנת השמאל מפגינים כמה עשרות פעילי ליכוד.

יצויין כי יו''ר הקואליציה דוד ביטן שהפגין עם הפעילים בשבועות האחרונים הודיע כי לא יגיע להפגנה הערב זאת בעקבות כנס התמיכה בראש ממשלה שצפוי להיערך השבוע.

במשטרה אומרים כי המפגינים לא עומדים בתנאים שקבע בג"ץ ומלבד מאות המפגינים שהגיעו, ישנם גם יותר משני מגאפונים בניגוד להחלטה. "מוחים נוספים שהגיעו אל המקום החלו להתאסף על מעגל התנועה מול השטח המתוחם שהוקצה להפגנה. מספר המוחים עבר את המספר המירבי שקבע בג"צ", ציינו במשטרה.

עוד טענו במשטרה כי ההפגנה החלה בשעה 19:00 - בעיצומה של שבת קודש - במקום בשעה 20:00 וכי "מרבית המוחים יצאו מהמתחם שהוקצה והתרכזו על שטח הכיכר ברחבת העפר ועל מעגל התנועה תוך ירידה לכביש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר