"יאבד את הסיכוי לשמש כרוה"מ"

החרדים מאשימים: "ישראל כץ - אחראי לכל חילולי השבת"

בצל היוזמה לכינוס שלוש מועצות גדולי וחכמי התורה, במפלגות החרדיות סימנו את השר ישראל כץ כאשם בכל חילולי השבת • בכיר ל'כיכר השבת': "הוא חושב שהוא יצליח למרוח אותנו" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר ישראל כץ (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

בכיר במפלגות החרדיות מאשים בשיחה עם "כיכר השבת" את שר התחבורה ישראל כץ בכל חילולי השבת ומבהיר כי התקבלה החלטה ללכת לו על הראש - ובכל הכוח. "כץ יאבד את הסיכוי לשמש כראש ממשלה", הוא מוסיף.

"אחרי כל הבדיקות שלנו", פותח הבכיר החרדי את דבריו, "יש אחראי אחד ויחיד לכל חילולי השבת ברכבת - הכל זה שר התחבורה ישראל כץ".

"הוא חושב שהוא יצליח למרוח אותנו בכמה ראיונות לתקשורת ובאיזה רכבת למירון", מוסיף הבכיר וממהר להבהיר: "החלטנו ללכת על הראש שלו בכל הכוח".

לדבריו: "כששלושת ראשי המועצות ישבו יחד עם כ-30 מגאוני וזקני וצדיקי הדור וידברו נגדו בחריפות שהוא הגורם המוביל לחילולי השבת - אולי אז יפול לו האסימון שאחרי ישיבה כזו, אין לו שום סיכוי להיות אי פעם ראש ממשלה ולהקים ממשלה עם החרדים".

הבכיר, מוסיף ומאשים גם את ראש הממשלה ואומר כי "גם נתניהו יחטוף מאיתנו ומהמועצות, אבל כל מוקד האש יהיה על ישראל כץ. כץ חושב להיות ראש ממשלה בעתיד, כץ כבר רואה את עצמו מתקרב לכסא בעקבות פרשות ביבי, אחרי חילולי השבת ואחרי שגדולי ישראל רבני המועצות יגידו את דברם - כץ יאבד את הסיכוי לשמש כראש ממשלה אי פעם".

בשבוע שעבר התכנסו ראשי המפלגות החרדיות - השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן וח"כ משה גפני, עם חברי הכנסת שמונו כחברים ב"וועדת הארבעה" - מיכאל מלכיאלי, אורי מקלב, יואב בן צור וישראל אייכלר, בכדי לדון בחילולי השבת המתרבים.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", במהלך הכינוס החליטו הנציגים החרדים לבקש כינוס משותף של שלושת מועצות גדולי וחכמי התורה כדי שיורו לח"כים החרדים את דרכי המאבק.

בהודעת הסיכום נאמר כי "כינוס החירום של ראשי המפלגות וועדת ארבעה, התקיים בעקבות התנהלות הממושכת של משרד התחבורה ובאחריות השר העומד בראשו בכך שיום השבת הפך ליום הקבוע והמועדף לעבודות תשתית ובינוי.

"הדברים השתקפו בעליל בעבודות האחרונות בקו בית יהושוע-תל אביב, בהן על אף שהרכבת הייתה מושבתת כל ימי השבוע הוסיפו את שתי השבתות האחרונות לעבודות, וכל זאת בגיבוי של שר העבודה והרווחה וראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר