"התנצלות, סליחה"

המפגין שתקף חרדי בפתח תקווה: "יש לי בעיה עם החרדים"

אברהם פורת, שתועד תוקף מילולית יהודי חרדי בהתבטאויות אנטישמיות, טען בערוץ 20 כי "יש לי בעיה קשה עם החרדים". בדף הפייסבוק שלו התנצל וטען כי הוא הגן על אישה (חדשות)

(צילום: מתוך "היום הזה עם אמיר איבגי", באדיבות ערוץ 20)

אברהם פורת, אשר תועד במוצאי שבת תוקף מילולית אדם חרדי במהלך ההפגנה שנערכה בפתח תקווה וקורא לעברו, בין היתר, לגזור את שערות זקנו ולהוריד את "השטיח שיש לך על הראש", אמר אמש (ראשון) בראיון לתוכנית "היום הזה עם אמיר איבגי" בערוץ 20 כי הוא לא חוזר בו מהאמירות האנטישמיות.

בתשובה לשאלה מדוע התבטא בצורה כה חריפה ומקוממת כלפי המפגין החרדי, ענה: "מכיוון שיש לי בעיה קשה עם החרדים שמוצצים את לשד המדינה, תעשה עם זה מה שאתה רוצה. אם צריך ללכת עם זה עוד פסיעה, אלך עם זה עוד פסיעה. אין לי שום בעיה. אני לא חוזר בי ולא מתנצל".

כזכור, פורת תקף את החרדי והטיח בו: "לא תגנוב, אתה לא יודע מה זה בכלל. תגזור את השערות מהפנים, תוריד את השטיח שיש לך על הראש", כאשר הוא מייחס לכיפה שעל ראשו.

"אני לא יודע באיזה רגע הצטרפו לצילום", אמר פורת לערוץ 20, "האדם החרדי התקרב בצורה אלימה ומסוכנת לעורכת הדין שעובדת שם, אישה מבוגרת. היא הייתה כבר תשושה לגמרי. כל מה שאני עשיתי הוא נכנסתי ביניהם פיזית בשביל להפריד ובשביל להרחיק אותו ממנה. אני לא יודע מה ראית, מה צילמת, מה יצא, זה מה שהיה...".

לדבריי פורת, החרדי היה תוקפני: "הוא היה כ"כ אגרסיבי כלפי אותו אדם, שעבדה כל כך קשה, אחרי כל היום הזה, היא עמדה וניקתה, אספה את כל הלכלוך מהרצפה. היא הייתה מותשת לחלוטין. אני בכלל הייתי בצד, ואז ראיתי אותו מתקרב אליה בצורה אגרסיבית ואלימה".

"ערוץ 20 זה ערוץ שהלשון שלו ... היחס שלי אליכם הוא יחס מאוד לא חיובי. אני מעריך שמה שתעשו עם הכתבה הזו זה בדיוק הפוך ממה שצריך להיות ולכן אני מוותר על המשך השיחה אתך, תעשה עם זה מה שאתה רוצה", סיכם פורת את השיחה.

בדף הפייסבוק שלו בחר פורת דווקא להתנצל על שאירע. בפוסט שפרסם הוא כתב: "חברים, שלום. התנצלות. אתמול, לאחר סיום ההפגנה בפתח תקווה, נחלצתי להגן בגופי על אשה מבוגרת שהותקפה בצורה מפחידה על ידי חרדי. (ראיתי את האיש מתעמת לפני כן גם עם אחרים). הפעולה שלי היית ניסיון להפרדה פיסית בין אדם שנראה לי שממש רוצה לפגוע, תוקף פעילה מבוגרת ועייפה, מקלל, משתמש במילים קשות ובכמעט בא במגע אותו ניסיתי למנוע בגופי.

"הייתה לי הרגשה לפי צורת הדיבור שלו שהנ"ל שייך לאנשי כהנא / בנט / בטן וחבריהם. (ומה הוא בכלל בא לחפש בין אנשי ההפגנה נגד השחיתות עם לא עימותים, למה הוא בא לשם?) אני מודה שבהפרדה הפיסית, מתוך עייפות, כעס ורוגז אמרתי דברים לא ראויים, לא מכובדים ואני מתחרט עליהם ומתנצל עליהם.

"סליחה. בהחלט הדברים שאמרתי אינם ראויים ועדיף היה לו לא נאמרו כלל. כדאי לשים לב שמי שמפיץ את הסיפור הנם כתבי ערוץ - 20 הידוע ב"איכותו ובאמינותו". זהו הערוץ הפרטי של ביבי שלנו, שרק אליו הוא מתראיין עם שאלות מוזמנות על ידו מראש. וכמובן כל הכתוב ונאמר בערוץ זה הינו "אמת לאמיתה".

"כדאי גם להתייחס לכך, שאחרי - 40 הפגנות עם כל כך הרבה משתתפים, כל מה שעיתונאי ערוץ - 20 המגמתיים מצאו, זה רק את העניין השגוי הזה להתלות בו, ומעבר לכך, הם מתעלמים מכל הסיפור הגדול של ההפגנות כולן והסיבות להן, כלומר השחיתות השלטונית אותן הן רוצות למנוע. אז, שוב. אני מתנצל על שאמרתי... וניפגש כולנו שוב בהפגנה הבאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר