צפו בתיעוד

גנבו רכב במרכז ונתפסו על חם בירושלים

המשטרה לכדה בירושלים במבצע מתוחכם שני חשודים שגנבו רכב במרכז הארץ - על גבי גרר, תוך שהם מנסים להעבירו למזרח ירושלים. היום הם יובאו להארכת מעצרם (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרכב הגנוב והגרר (צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הערב אמש (ראשון) התקבל מידע במשטרה לפיו רכב שנגנב ממרכז הארץ, ככל הנראה על גבי גרר, נמצא כעת בירושלים לכיוון דרום העיר.

כוחות המשטרה שקיבלו את הדיווח נערכו מיד בפעילות מבצעית מתוחכמת, במהלכה נערכו חסימות חכמות שמטרתן 'לתעל' את הגרר עם הרכב הגנוב לציר בו ערוכים השוטרים.

עם התקדמות הפעילות, לאחר זמן קצר איתרו השוטרים את הגרר ועליו הרכב הגנוב, בו היו אותה העת 2 חשודים - בן 53 מהמרכז ובן 33 ממזרח ירושלים, שנעצרו והועברו לחקירה בתחנת מוריה בחשד לגניבת רכב.

בחיפוש שנערך על ידי השוטרים נתפסו מספר מכשירים ניידים החשודים כגנובים וששימשו את החשודים לביצוע העבירה, כסף מזומן והמחאות בסך אלפי שקלים.

במהלך חקירתם עלה כי החשודים פועלים בדפוס פעולה קבוע, לפיו נוהגים על פי החשד להגיע עם הגרר לחניון ציבורי במרכז הארץ, שם בחרו את הרכב אותו רצו לגנוב, והעלו אותו על גבי הגרר במטרה להוציאו לשטחי יו"ש.

מהמשטרה נמסר כי היום, יובאו החשודים להארכת מעצרם בפני בית המשפט וכי החקירה נמשכת במטרה להגיע למתלוננים נוספים שרכבם נגנב בדפוס פעולה דומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר