מחקר: גברים מבזבזים כסף על אוכל יותר מנשים

גברים מוציאים יותר מנשים על ארוחת צהריים בכל פעם, וגם אוכלים יותר בחוץ. על פי מחקר אמריקני, נשים מוציאות בממוצע 53 שקלים בשבוע על אוכל, כאשר גברים מוציאים 74 שקלים בשבוע על אוכל (גברים)

(שאטרסטוק)

יצאתם מהבית לעבודה ולא הבאתם אתכם אוכל? כנראה שתאלצו לשלם על זה במצטבר 9,000 בכל שנה - סכום שיכול לקפוץ משמעותית באם תפנקו את עצמכם גם בכוס קפה ומאפה.

בארה"ב ערכה חברת ויזה סקר שהראה כי האמריקאים אוכלים ארוחת צהריים בחוץ פעמיים בשבוע בממוצע ומוציאים כ-35 שקל (10 דולר) בכל פעם. סכום זה מצטבר לכ-3,300 שקל (936 דולר) בשנה. לפי הסקר רק 30% מהנסקרים מביאים תמיד אוכל מהבית.

הנתון המעניין יותר שהתגלה בסקר הוא שבקרב בעלי המשכורות הנמוכות יותר ההוצאות על ארוחות מחוץ לבית גבוהות יותר, על פי הסקר אלו שמרוויחים פחות מ-25 אלף דולר בשנה (כ-88,158 שקל), מוציאים 22% יותר על כל ארוחה מאשר אלו שמרוויחים יותר מ-50 אלף דולר בשנה (176,315 שקל).

עוד עולה כי גברים מוציאים יותר מנשים על ארוחת צהריים בכל פעם וגם אוכלים יותר בחוץ. גברים מוציאים 44% יותר מנשים על ארוחות צהריים בכל שבוע. נשים מוציאות בממוצע 53 שקלים (15 דולר) בשבוע וגברים מוציאים 74 שקלים (21 דולר).

"צהריים בחוץ" נשמע כדבר זול, כי מה זה 35 שקלים לעומת משכורת נחמדה, אך בבדיקה יסודית תוכלו למצוא שאחד החורים הגדולים אליהם בורח הכסף הוא אכילה קבועה מחוץ לבית.

לפי נתונים של ה-BBC בניו יורק, אנשים מוציאים בממוצע 38 שקלים (10.75 דולר) על ארוחת צהריים, בריו דה ז'נרו בברזיל 31 שקלים (8.8 דולר), ביוהנסבורג בדרום אפריקה תשלמו 21 שקלים (6 דולר) ואילו בלונדון ארוחת הצהריים עולה 69 שקל (19.6 דולר).

אגב, אם כסף הוא לא סיבה מספיק טובה עבורכם, חשוב שתדעו כי אוכל ביתי - בריא יותר מאוכל תעשייתי של מסעדות ודוכני מזון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר