יזם נדל"ן חושף: טראמפ תכנן לבנות ברוסיה

על פי הדיווח ב'וושינגטון פוסט' טראמפ תכנן הקמת מגדל ברוסיה ואף הוצע לו לפגוש את פוטין זאת בזמן שכבר היה מועמד לנשיאות ארה"ב. הפרויקט נכשל בסוף (חדשות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
קשורים או לא? טראמפ ופוטין (צילום: שאטרסטוק)

התקשורת האמריקאית לא מפסיקה לחפש קשרים אפשריים בין טראמפ לרוסים, עכשיו טוענים ב"וושינגטון פוסט" כי תאגיד טראמפ בחן את האפשרות להקים פרוייקט מגורים ענק במוסקבה בעת שדונלד טראמפ היה מועמד לנשיאות ארצות הברית.

על פי הפרסום שאושר בידי כמה אנשים שנחשפו לפרטי העסקה ולמסמכים החסויים, יזם נדל"ן רוסי-אמריקני הפציר בטראמפ להגיע למוסקבה כדי להציג לנשיא ולדימיר פוטין את הרעיון, וטען כי הוא יוכל לגרום לפוטין לומר עליו "דברים נהדרים" שיסייעו לו בקמפיין הבחירות. זאת בניגוד לטענות טראמפ שהכחיש לכל אורך קמפיין הבחירות כי אין לו כל קשר עם רוסיה.

לא ידוע אם טראמפ דחה את ההצעה או סיבור אחרות היו אלו שגרמו לפרויקט לשקוע ולא לצאת בסופו של דבר אל הפועל.

היזם, פליקס סאטר, שהיגר לארצות הברית מברית המועצות, כתב בנובמבר 2015 לבכירים בתאגיד טראמפ כי בקרוב תהיה להם סיבה כפולה לחגוג: פרוייקט המגורים הגדול בהיסטוריה וניצחונו של טראמפ בבחירות לנשיאות. תאגיד טראמפ אמנם חתם על זכרון דברים בנושא, אבל הפרוייקט כאמור, לא יצא לפועל ונזנח בחודש ינואר 2016, לפני פתיחת הפריימריז הרפובליקנים.

עד לפרסום הזה לא נודע על השקעות משמעותיות של הנשיא במדינה מאז שנת 2013. במהלך שנות השמונים והתשעים טראמפ ניסה ליצור שיתופי פעולה עסקיים ולהקים מלון הנושא את שמו, אך הניסיונות לא צלחו. חלק מן הביקורת שנמתחה על טראמפ בנוגע לסירובו לחשוף את החזרי המס, נגעה בשאלה אם יש לו אינטרסים שעליהם הוא לא מעוניין לדווח. כאמור, עדיין לא ברור עד כמה טראמפ היה מעורב בכך באופן אישי מלבד עדותו של של היזם סאטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר