צפו בווידאו

"יותר מהשואה": הרב שחזה את האיום הקוריאני?

הרבה לפני שצפון קוריאה ביצעה את הניסוי הגרעיני הראשון שלה, המקובל הרב לוי נחמני ז"ל הזהיר מפני נשק גרעיני קוריאני. בימים האחרונים, סרטון בכיכובו של המקובל שב לחרוך את הרשת (מעניין)

פצצת אטום, אילוסטרציה (שאטרסטוק)

על רקע השיגור החדש של צפון קוריאה שכובש כותרות ברחבי העולם ומחלץ איומים מראשי מדינות, בימים האחרונים מופץ ברשתות החברתיות סרטון בו נראה המקובל הרב לוי סעדיה נחמני ז"ל, כשהוא מזהיר מפני המדינה הסגורה והדיקטטורית שעשויה להשתמש בפצצות אטום.

לרב נחמני ז"ל מיוחסות תחזיות שונות, לכאורה של מלחמות יום כיפור וששת הימים, וסרטונים בכיכובו זכו למאות אלפי צפיות ברשתות החברתיות, אלא שהסרטון הנוכחי בו הוא מדבר על צפון קוריאה בשנת 1994 והאיום הגרעיני שלה - 12 שנה לפני שצפון קוריאה ביצעה ניסוי גרעיני ראשון - מצליח להכות גלים ברשת.

"אתם יודעים מה יקרה? קוריאה, לא סוריה, אירן וקדאפי. קוריאה תגיע לכאן" מזהיר המקובל בסרטון, "אלוקים ישמור. כל מי ששם לב למה שקורה בקוריאה כיום, זה עבורנו... פצצת אטום. זה יהיה יותר גרוע מהשואה".

הסרטון המלא של המקובל

כפי שדווח הבוקר, צפון קוריאה שיגרה אמש טיל שחלף מעל יפן ונחת בים - מול חופי האי הוקאידו שבצפון יפן, כך דיווחו גורמים רשמיים ביפן ובדרום קוריאה. צבא דרום קוריאה מסר כי הטיל ששוגר מאזור סונאן, סמוך לבירת צפון קוריאה, פיונגיאנג, טס למרחק של 2,700 ק"מ והגיע לגובה של כ-550 ק"מ.

ממשרד החוץ הדרום-קוריאני נמסר: "אנו נגיב בעוצמה על בסיס הברית האיתנה שלנו עם ארה"ב, אם צפון קוריאה תמשיך בהתגרויות בתחום הגרעין והטילים". ראש ממשלת יפן, שינזו אבה, אמר כי "הפעולה הפזיזה של צפון קוריאה היא איום חסר תקדים, רציני וחמור על העם שלנו". לדבריו, הוא סיכם עם טראמפ להגביר את הלחץ על צפון קוריאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר