פרשת הסנהדרין

ההורים מתעקשים: "לא נמשוך את העתירה עד שלא נקבל את פרטי ההצעה"

ועד ההורים של ת"ת "סנהדרין" מסרב למשוך את העתירה שהגיש בנושא, עד לקבלת נוסח הצעת הפשרה מהעירייה זאת כדי לוודא שלא תהיה תערובת של בנים ובנות במוסד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
תלמידי "סנהדרין" מפגינים נגד העירייה (צילום: כיכר השבת)

ועד ההורים של תלמוד התורה הספרדי "סנהדרין" מבקש לקבל את נוסח הצעת הפשרה - במטרה להציגו לפני נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן ולשאול את עצתו כיצד עליהם לנהוג. עד אז, הם מסרבים למשוך את העתירה שהגישה בנושא.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר יו"ר הוועד: "אם מדובר בהסכם כל כך טוב מדוע חוששים להציג לנו אותו? התחושה שלנו היא שההסכם מחורר וחובבני. אין שום סיבה בנתיים שנוריד את העתירה בבג"צ". ההורים מביעים בשיחה עם "כיכר השבת" חשש מהשילוב של בנות ובנים במוסד אחד וטוענים כי "איש לא מוכן לספר להם מה מתוכנן כדי למנוע את התערובת".

״אין לנו התנגדות עקרונית לפשרות, אנחנו אנשי שלום, ולא מעוניינים שבגללנו הסמינר יעניש את הבנות הספרדיות, אבל ההורים והילדים הם אלו שיזדקקו לחיות עם הפשרה ולכן מגיע להם לדעת מה נסגר מעל הראש שלהם, למה מפחדים להראות לנו את ההסכם?".

תפילת ילדי הת"ת על קברו של מרן הגר"ע יוסף (באדיבות המצלם)

"ברור שלהסכם חייבים להיות בטוחות, ערובות חזקות. הרי ניר ברקת עומד מאחורי המהלך לפנות אותנו והוא כנראה יסיים בהקדם את תפקידו בעירייה. מי ערב לנו שראש העיר הבא יכבד את ההתחייבויות שלו?!".

"רבני החינוך העצמאי מבינים שפשרה צריכה להיות מקובלת על ההורים אבל יש מישהו שחושב שלהורים אסור לדעת מה מכיל ההסכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר