רגע לפני החגים: פתרון מהפכני לאחסון במקררים

משפחות רבות במגזר מחזיקות שני מקררים, פשוט כי אין מספיק מקום במקרר אחד לכמויות האוכל למשפחות ברוכות ילדים. כל שכן בזמני החגים הארוכים. ועוד לא הזכרנו את צריכת החשמל הגבוהה. אז מה עושים? תכירו את הפתרון של סמסונג (צרכנות, שיווקי)

שטח כפול במקרר אחד. סמסונג. (צילום: יחצ)

לקראת החגים יוצאים בחברת סמסונג, דרך 'סמליין' היבואנית הרשמית של מוצרי החשמל של סמסונג, עם מקררים עם שטח אחסון רחב ומשמעותי שיכול לשמש משפחות רבות שמקרר אחד צר מלהכיל. החדשנות הטכנולוגית והעיצוב המחודש הובילו הובילו לפתרון המהפכני לא רק לחגים אלא גם לכל השנה.

החידוש במקרר שהוא אינו תופס שטח כפול, אלא בנוי בצורה מיוחדת שתכול להכיל את מגוון מוצרי המזון והבישולים הרבים, ובמיוחד החסכון בחשמל המשמעותי עקב שימוש במקרר אחד במקום שניים.

חברת סמסונג שמובילה את הטכנולוגיה העולמית במוצרי חשמל, הוסיפה גם פתרון לבעיות הריח שנוצרות לעתים במקרר והכניסה אפשרויות לשמירה על טריות המזון לאורך זמן באמצעות טכנולוגיה חדשנית Twin/ Triple Cooling Plus. בנוסף, באמצעות טכנולוגיית האינוורנטר היעילות האנרגטית גבוהה יותר, המקררים מופעלים באופן שקט ונעים, והחסכון בחשמל עולה.

חברת 'סמליין' בשיתוף פעולה עם 'סמסונג' העולמית משקיעה משאבים רבים בצרכן הישראלי ובמגזר החרדי, הדורש לצד טכנולוגיה, גם פתרונות הלכתיים ופרקטים ונותנת מענה מושלם, ללא ויתור על טכנולגיה מודרנית ועיצוב חדשני ומגוון. מקררי סמסונג כשרים למהדרין ומאושרים למהדרין. ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

לקראת החגים מוצעים המוצרים של סמסונג במחירים מיוחדים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר