סיר הסירים

פלא-סיר מבית 'סולתם': בישול מהיר, חסכוני ובריא

רשת 'סולתם', החברה הוותיקה בתחום כלי הבישול והמטבח בישראל, משיקה סיר חדש ומהפכני המאפשר בישול בלחץ נמוך. לסיר יתרונות של סיר לחץ - בישול מהיר, חסכוני באנרגיה, אך יחד עם זאת, ניתן לפתוח את הסיר במהלך הבישול לבחוש, לתבל, להוסיף מרכיבים ועוד (בית, שיווקי)

סיר לחץ של סולתם. (צילום: יחצ)

הבישול בפלאסיר פועל באופן יעיל במיוחד, כשהמכסה סגור ונעול, אובדן האדים פוחת עד למינימום ולמעשה גורם לעליית הלחץ בתוך הסיר, על מכסה הסיר מותקן שסתום לחץ, השומר על האיזון בין הלחץ שבתוך הסיר ללחץ שמחוץ לסיר כך שאין חשש מיתר לחץ. האדים מעבירים אל המזון את האנרגיה של הבישול באופן ישיר ובכך מאיצים את הבישול ומסייעים לקיצור זמן הבישול ולחסכון של כ- 50 אחוז באנרגיה. התוצאה של קיצור זמן הבישול הינה שמירה על הערכים התזונתיים ושמירה על הארומה והטעם הייחודי והטבעי של המזון המבושל.

הפלאסיר משמש גם כסיר נירוסטה, כאשר במקום המכסה המקורי עם טבעת האיטום, ניתן להשתמש בו ללא מכסה או עם כל מכסה אחר בקוטר 22 ס"מ המתאים לסיר. הסיר מתאים לכל סוגי הכיריים: גז, אינדוקציה, הלוגן, קראמי וחשמל. לסיר ידיות ארגונומיות מעוצבות ומבודדות חום ותחתית הסיר עשויה משלוש שכבות: שתי שכבות פלדת אל חלד (נירוסטה איכותית) וביניהן שכבת אלומיניום. השכבות מוצמדות בטכנולוגיית הייצור המתקדמת ביותר בעולם Impact Bonding, אשר מקנה לתחתית חוזק מרבי ומאפשרת העברה ופיזור חום אופטימאליים ממקור החום, דרך הדפנות, אל התבשיל בכלי ובכך למעשה מסייעת לשמור על בטמפרטורה אחידה לכל אורך זמן הבישול, הטיגון והאידוי. מחיר-499 ₪, מחיר השקה 299 ₪.

מיטל רובין, מנהלת שיווק ברשת סולתם: "סולתם משיקה את הפלאסיר ושמחה להמשיך ולהוביל את בשלני הארץ לנוחות מקסימאלית במטבח. הפלא-סיר מסייע לשמור על איכות האוכל וטעמו ובנוסף חוסך באנרגיה וכך למעשה מושלם בשימוש לבישולים ארוכים".

רשת סולתם מתמחה בייצור ושיווק כלי מטבח, ומעטרת את בתי ישראל למעלה מ- 65 שנה: בכלי מטבח ובכלי שולחן והגשה, תוך הקפדה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. סולתם רדד מובילה בתחום החדשנות עם יצירתיות ונועזות עיצובית, מתוך הבנת השינויים במטבח, בתרבות הבישול ובהרגלי האכילה. כמותג מוביל בעל שם עולמי ,רשת סולתם רדד מתחדשת ומרחיבה את מגוון מוצריה תוך הקפדה על עיצוב נקי ואלגנטי ואיכות בלתי מתפשרת.

ניתן להשיג את מגוון המוצרים של רשת 'סולתם' בסניפים בכל רחבי הארץ: חדרה, חיפה, יקנעם, נצרת עילית, קריית עתידים, נתניה, כפר סבא, בני ברק, בת ים, בילו, ראשל"צ, ת"א, אשדוד, אשקלון, באר שבע, קריית גת וירושלים

ניתן להשיג גם ברשת המשביר ובחנויות כלי הבית המובחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר