ההרשמה בעיצומה

לימודי סייבר לציבור חרדי - אומנות קלה ונקיה

בעקבות תקנות אבטחת המידע החדשות נוצר ביקוש רב למגני סייבר שידעו לאבטח חברות גדולות וקטנות. עכשיו זה הזמן ללמוד את הקורס הייחודי מהמומחים בתחום. ההרשמה בעיצומה (לימודים, שיווקי)

לימודי סייבר לחרדים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לאורך השנים התגלתה עוצמת הנזק של פשיעה קיברנטית בעולם. גניבה של מידע בעלות של מיליארדי דולרים, גרימת נזק בלתי הפיך לארגונים, פגיעה באמינות של המערכות והנזק עוד יגדל ככל שהתלות במערכות מידע ממוחשבות תגדל.

גם חקיקה חדשה ממרץ 2017 בנושא אבטחת מידע מחייבת ארגונים וחברות לחזק את מערך ההגנה על מאגרי מידע שלהם. התקנות מחייבות כל מוסד או ארגון שכזה בבדיקת הסיכונים בחשיפת מאגרים אלו במקרה של פריצה, הטמעת אמצעי הגנה, קביעת נהלי אבטחה, ביצוע סקרי סיכון תקופתיים ועוד ועוד.

החקיקה החדשה מייצרת מקומות עבודה חדשים.

ארגונים וחברות מחפשים אנשים אשר יוכלו להגן על הסוד המסחרי שלהם, על הלקוחות שלהם ובמידת הצורך גם להבין מה הנזק שנגרם במקרה של תקיפה.הפרופיל של אותם אנשים כולל יכולת קוגניטיבית גבוהה, רצון ללמוד ולהכיר עולם התקיפה וההגנה.

הקורס מגני סייבר של נוה ירושלים הוא קורס מעשי המעניק לאנשים את הכלים הנדרשים על מנת לתת מענה ולהגן על מערכות מידע באירגונים וחברות. הקורס מכיל נושאים תאורטיים, שעות תרגול ופרויקט גמר. הקורס מכין להסמכה בינלאומית ופותח שערים לעבודה בשוק אבטחת המידע.

הקורס ניתן אונליין או בקמפוס של נוה ירושלים. תלמידות ותלמידים מכל הארץ יוכלו להשתתף בקורס ולהשתלב בשוק עבודה בשכר מכובד כבר מהתחלה.

מיון וגיוס התלמידים נעשה על ידי "TZOMET" – ייעוץ לימודים והשמה בעבודה. כל המועמדים יעברו אבחונים תעסוקתיים לבדיקת התאמה לתחום. התלמידים יקבלו הדרכה והכוונה במציאת עבודה על ידי מומחי צומת.

קורס סייבר | טל: 026522206 | www.tzometcounseling.com | לפרטים: crtzomet@gmail.com

ההרשמה לקורס בעיצומה ונותרו מקומות אחרונים בלבד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר