הסופה 'הארווי'

טקסס ביקשה סיוע פדרלי; טראמפ בא לביקור

בטקסס מבקשים סיוע פדרלי לעשרות אלפי התושבים שנעקרו מבתיהם בעקבות השיטפונות ביוסטון, העיר הרביעית בגודלה בארה"ב. הנשיא טראמפ הגיע לביקור במדינה (בעולם)

יוסטון מוצפת (צילום: מתון טוויטר )

סופת ההוריקן הארווי בטקסס: ראש העיר יוסטון, סילבסטר טרנר, אמר כי ביקש סיוע פדרלי במציאת מחסה לעשרת אלפים בני אדם נוספים שהוצאו מבתיהם בעקבות הסופה "הארווי".

במסיבת עיתונאים שכינס ראש העיר הוא הוסיף כי "קיים עומס רב במחסה הקיים כרגע, המחסה המרכזי שהיה אמור להכיל עד 5,000 בני אדם מכיל נכון לעכשיו 9,000 אנשים שנאלצו לעזוב את ביתם".

נשיא ארה"ב דונלאד טראמפ נחת היום (שלישי) בקורפוס כריסטי שבטקסס, טראמפ יסקור בביקורו את ההרס במדינה בעקבות השיטפונות, רעייתו של הנשיא מלניה טראמפ מתלווה אליו בביקור.

האזהרה מפתיחת סכרים (צילום: מתוך טוויטר)

בתוך כך בטקסס סבורים כי השיטפונות הגדולים צפויים להחריף בימים הקרובים, מאחר והמהנדסים מתכוונים לשחרר מים ממאגרים כדי למנוע מהם לעלות על גדותיהם ולגרום להצפה בלתי נשלטת של בתים. על פי הערכות כ-30 אלף איש ביוסטון, נותרו ללא קורת גג.

נכון להערב (שלישי) מניין ההרוגים עומד על 10 ונמנו כבר עשרות פצועים. אך אפשר ומניין הנפגעים יעלה, כלי תקשורת מדווחים על כלי רכב שנסחפו במים ויושביהם נעדרים ולא יצרו עדיין קשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר