פרשת ה'מעונות'

מסתמן: האישום נגד שרה נתניהו - עשרות אלפים על ארוחות יוקרה

בפרקליטות מגבשים כתב אישום נגד שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, שיוגש כנראה כבר בתקופה הקרובה ויעסוק, כך לפי ערוץ 10, בסכומים שבזבזה לכאורה על ארוחות יוקרה (חדשות)

ראש הממשלה ורעייתו. ארכיון ( Amos Ben Gershom/GPOצילום: )

בפרקליטות מגבשים את כתב האישום נגד שרה נתניהו רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ב'פרשת המעונות' וכולל על פי הדיווח בערוץ 10 הזמנת ארוחות משפים במסעדות יוקרה בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים.

בחדשות 10 דווח הערב (שלישי) כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבלביט יקבל בימים הקרובים החלטה בנושא, וככל הנראה הסכומים שעליהם הוציאה רעייתו של ראש הממשלה על ארוחות יוקרה גבוהים בהרבה מאותם סכומים אותם נקט ראש הממשלה בנאומו החודש בגני הערוכה בתל אביב.

כזכור בשבוע שעבר הודיעה הפרקליטות לבג"ץ כי ההחלטה אם להעמיד את הגברת נתניהו לדין תתקבל בקרוב, תשובת הפרקליטות לבג"ץ באה בתשובה לעתירה של העיתונאי אורי משגב.

נתניהו בגני התערוכה על פרשת המעונות (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

לפני יותר משנה המליצה המשטרה להגיש כתב אישום נגד הגב' נתניהו בפרשת המעונות אך בפרקליטות בקשו להשלים את החקירה ובשל כך הועבר התיק שוב למשטרת ירושלים לשם השלמת פרטים נוספים.

ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה לדיווח בערוץ 10: "מדהים לראות איך כל יום הטענות בתקשורת מתחלפות בקצב מסחרר. שלשום זה היה העוזרת וכוס התה לאדם קשיש. אתמול זה היה חמגשיות. והיום ארוחות. מדובר בהמשך הניסיון להפעיל לחץ פסול על היועץ המשפטי לממשלה כדי שיחליט להעמיד לדין על משהו - בכל מחיר, לא משנה על מה, אבסורדי ככל שיהיה. לא נמאס לכם?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר