אמר או לא אמר?

דובר מזכ"ל האו"ם: "הפלסטינים מפברקים"

בכלי תקשורת פלסטיני דווח כי מזכ"ל האו"ם אמר ביקורו: "אנו מבינים את סבלם של האסירים הפלסטינים ונפעל להפסיקם". דובר המזכ"ל מכחיש כי הדברים נאמרו על ידו (העולם הערבי)

אנטוניו גוטרש. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

באו"ם מכיחשים לדיווחים בכלי תקשורת פלסטינים ולפיהם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש אמר היום (שלישי) בביקורו ברמאללה: "אנו מבינים את סבלם של האסירים הפלסטינים ופועלים עם הגורמים הנוגעים בדבר כדי להפסיק את סבלם".

בסוכנות הידיעות הפלסטינית 'וופא' דווח הערב כי בתום פגישה של גוטרש עם משפחות של מחבלים פלסטינים הכלואים בישראל הביע המזכ"ל הזדהות עם סבלם של המשפחות ואמר את הדברים.

על פי הדיווח המשפחות ביקשו מהמזכ"ל "לפעול ברצינות כדי להציל את חייהם של יותר מ-6,500 אסירים ואסירות פלסטיניים שנתונים לפגיעות חמורות", כך לטענתם.

בתגובה פרסם דוברו של מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש הודעת הבהרה בה נאמר כי לגוטרש נודע כי קבוצת הורים לילדים פלסטינים שעצורים בישראל מבקשת להיפגש עמו כדי להביא לו עצומה הקוראת לו לפעול בנושא, לאור המצב הוא נפגש עמם והם הביאו לו את העצומה. הדובר הכחיש את הציטוטים שפורסמו מהפגישה והדגיש בהודעתו: "כל הציטוטים שיוחסו למזכ"ל בנושא הזה הם מפוברקים".

גוטרש בביקורו בישראל, מניח זר ביד ושם (צילום: גיל יוחנן ynet)

גוטרש המבקר באזור הגיע היום לראמאללה ואתמול ביקר בישראל ונפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה ראובן ריבלין ועם משפחות החטופים המוחזקים ברצועת עזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר