הטבלה המלאה

סקר TGI לעיתונות החרדית • כל הנתונים

'קול חי' מוביל בבטחה ובפער ניכר במקום הראשון • 'המודיע' מתייצב במקום הראשון • 'משפחה' מוביל ו'בקהילה' מתחזק • ובחינמונים: 'קו עיתונות' מוביל • המספרים המלאים (ברנז'ה)

(צילום ועיבוד: כיכר השבת )

סקר טי.ג'י.איי למגזר החרדי המתפרסם הבוקר (רביעי) מלמד כי תחנת הרדיו 'קול חי' ממשיכה לשמור על מעמדה כתחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי ובפער ניכר לעומת תחנת הרדיו 'קול ברמה'.

בגזרת העיתונים היומיים נרשם מהפך כאשר 'המודיע' כובש את המקום הראשון ו'יתד נאמן' עובר למקום השני באחוזי החשיפה. בגזרת החינמונים, רשת 'קו עיתונות' מתחזקת באחוזי החשיפה ומתברגת שוב במקום הראשון לעומת 'מרכז העניינים' שנחלשת בסקר הנוכחי.

הסקר הנוכחי מלמד שוב כי בעוד שוק האינטרנט מתחזק כל העת, בו אתר "כיכר השבת" מוביל בבטחה במקום הראשון, הרי שהעיתונות החרדית הכתובה לא מצליחה להתרומם ובחלקה אף יורדת באחוזי החשיפה.

גורמים בשוק התקשורת מסבירים כי גם בסקר הנוכחי ניתן לראות כי אמצעי המדיה החרדית וענף האינטרנט הזוכה לזינוק משמעותי בשנים האחרונות הוא הקטר המושך אחריו את כל שוק העיתונות החרדית כפי שניתן לראות בהובלת סדר היום מדי יום.

הסקר הנוכחי מציג את נתוני החשיפה בחודשים יולי 2016 עד יוני 2017, לעומת הסקר הקודם שהציג את נתוני החשיפה בחודשים ינואר עד דצמבר 2016, (הסקר לפני שנה, הציג את נתוני החשיפה בחודשים יולי 2015 עד יוני 2016).

תחנות הרדיו

תחנת רדיו 'קול חי' יורדת מ-30.2 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (31.5% בסקר לפני שנה) ל-26.9 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, אולם שומרת על מעמדה במקום הראשון במגזר החרדי, בפער ניכר מהמתחרים.

תחנת רדיו 'קול ברמה' עולה מעט מ-20.1 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (22.3% בסקר לפני שנה) לנתון של 20.5 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, אך נשארת במקום השני.

העיתונים היומיים

עיתון "המודיע" תופס את המקום הראשון בגזרת העיתונים היומיים עם עלייה מ-17.0 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (16.3% בסקר לפני שנה) ל-18.1 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "יתד נאמן" מתמקם במקום השני עם ירידה מ-19.8 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (24.1% בסקר לפני שנה) לנתון של 17.1 אחוזים בסקר הנוכחי.

עיתון "המבשר" שומר על יציבות מהסקר הקודם בו זכה ל-11.1 אחוזי חשיפה (10.2% בסקר לפני שנה) עם 11.0 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "הפלס" של 'הפלג הירושלמי' מתחזק מ-10.4 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (14.1% בסקר לפני שנה) לנתון של 13.7 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתוני סוף השבוע

עיתון "משפחה" רושם התחזקות קלה מ-21.1 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (24.1% בסקר לפני שנה) ל-21.3 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, ונשאר איתן במקום הראשון בגזרת עיתוני סוף השבוע.

עיתון "המודיע", רושם ירידה מ-18.3 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (16.2% בסקר לפני שנה) ל-16.8 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, שמספיקים לו כדי לתפוס את המקום השני.

עיתון "יתד נאמן" רושם ירידה מ-17.6 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (21.0% בסקר לפני שנה) ל-16.0 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "בקהילה" מתחזק מ-8.0 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (8.1% בסקר לפני שנה) ל-8.9 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "המבשר" רושם ירידה מ-7.7 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (8.8% בסקר לפני שנה) ל-6.6 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "שעה טובה" מתחזק מ-1.8 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (2.2% בסקר לפני שנה) ל-2.5 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "יום ליום" שחווה שינויי בעלות בחודשים האחרונים רושם ירידה מ-4.5 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (4.0% בסקר לפני שנה) ל-3.3 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

החינמונים

העיתונים היומיים המחולקים חינם -

עיתון "יתד נאמן" המחולק חינם בימי שלישי רושם ירידה קלה מ-50.1 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (44.9% בסקר לפני שנה) ל-49.9 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "הפלס" של יום שישי המופץ חלקו בתשלום וחלקו בחינם, מתחזק מעט מ-11.8 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (14.0% בסקר לפני שנה) ל-13.6 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

החינמונים המחולקים בסופי שבוע -

רשת "קו עיתונות" מתחזקת מ-24.4 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (24.6% בסקר לפני שנה) ל-26.1 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

רשת "מרכז העניינים" רושמת ירידה מ-25.3 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (24.1% בסקר לפני שנה) ל-20.1 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

מגזינים

מגזין "קטיפה" היוצא מדי שבוע רושם עלייה מ-12.8 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (14.6% בסקר לפני שנה) ל-13.2 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

מגזין "זמן" היוצא אחת לחודש מתחזק מ-19.0 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (20.3% בסקר לפני שנה) ל-21.3 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

מגזין "טעימות" היוצא גם הוא אחת לחודש מתחזק מ-10.3 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (6.7% בסקר לפני שנה) ל-11.2 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

• • •

מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע" קנטאר מדיה מחקרי טי. גי. אי. בע"מ ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר המידע TGI חרדי מהווה יוזמה של אגוד חברות הפרסום ביחד עם משרדי הפרסום של המגזר לקידום ענף השיווק והפרסום המגזרי במטרה לספק כלי עבודה מקצועיים ומתקדמים גם לפלח זה.

המאגר מבוסס על חתך מיוחד של סקר TGI הבוגרים הכללי בתוספת התאמות ומידע ייעודי הרלוונטי לצורך אפיון וניתוח פרופיל והתנהגות המגזר. הנתונים המפורטים בטבלה הנם על בסיס מדגם סטטיסטי. דהינו יש להתייחס לטבלה במלואה כולל העמודות המציגות את טווח הסטייה הסטטיסטית [רווח בר סמך].

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר