שיר הסתה

שר שיר המפאר את הטבח בחלמיש ונעצר

זמר פלסטיני שהפיץ שיר הסתה המפאר את רוצח משפחת סלומון ואת הטבח עצמו, נעצר הלילה יחד עם שניים מהנגנים, כך על פי סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הזמר שנעצר (צילום: תקשורת ערבית)

זמר פלסטיני בשם מוחמד אלברג'ותי, נעצר הלילה (רביעי) על ידי כוחות צה"ל הלילה בפשיטה על הכפר בית רימא הסמוך לחלמיש, כך על פי דיווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". הסיבה: עידוד טרור.

אלברג'ותי ביצע בחתונה בכפר שיר המפאר את הפיגוע בחלמיש, שבו נרצחו שלושה מבני משפחת סלומון הי"ד ואת הרוצח עמר עבד אל ג'ליל תושב הכפר הסמוך כובאר. שניים מחברי הלהקה שהופיעו לצידו נעצרו גם הם, כך על פי הדיווח הפלסטיני.

בהודעת דובר צה"ל הבוקר אושר כי נעצרו הלילה שני מבוקשים בבית רימא, אחד בכובאר, ומבוקש נוסף נעצר בכפר עין הסמוך. העצורים הועברו לחקירת כוחות הביטחון. לא ידוע בבירור האם המעצרים שביצעו כוחות צה"ל אכן קשורים לשיר שפירסם הזמר, בסרטון שהפך ללהיט בחברה הפלסטינית.

לפני שלושה ימים הרשיע בית המשפט הצבאי חמישה מבני משפחתו המחבל שביצע את הפיגוע בחלמיש, וגזר עליהם עונשי מאסר. על שני אחיו ועל דודו של המחבל הוטל עונש של שמונה חודשי מאסר בפועל. על אביו הוטל עונש של חודשיים מאסר בפועל ועל אמו, שהורשעה גם בהסתה בגין דברים שאמרה לאחר הפיגוע, הוטל עונש של חודש מאסר בפועל וקנס כספי. על כל בני המשפחה הוטל בנוסף מאסר על תנאי. "הם הורשעו בכך שידעו על כוונתו לבצע את הפיגוע ולא פעלו לעדכן את רשויות הביטחון כנדרש על מנת למנוע זאת", נמסר.

כזכור, פנתה משפחת סלומון בדרישה להרוס את בית המחבל לגמרי ולא רק הקומה השנייה בה התגורר, שכן כל משפחתו הורשעו בטרור ובכך שלא מנעו ממנו לצאת לפגע.

כזכור, אל-ג'ליל יצא בליל שבת חצה את הגדר, הגיע לבית משפחת סלומון שחגגו אירוע משפחתי להולדת הנכד, ורצח בדקירות סכין את יוסי סלומון בן ה-70, ואת שני ילדיו, חיה סלומון בת ה-46, ואלעד סלומון בן ה-36.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר