בן 70 נדרס במסילה, תנועת הרכבות בין תל אביב לנתניה נעצרה

תנועת הרכבות בין תל אביב לנתניה הופסקה עקב מקרה מוות של גבר בן 70 על המסילה מדרום לתחנת בית יהושוע. נוסעים שהיו בתחנות הרכבת התבקשו לצאת החוצה לשאטלים שלא הגיעו למקום (חדשות)

רכבת, ארכיון (צילום: Basel Awidat/Flash90)

תנועת הרכבות בין תל אביב לנתניה הופסקה הערב (רביעי) עקב מקרה מוות של גבר בן 70 על המסילה מדרום לתחנת בית יהושוע. נוסעים שהיו בתחנות הרכבת התבקשו לצאת החוצה לעבר השאטלים הממתינים להם שם, אך כשיצאו לא היו שאטלים.

מרכבת ישראל נמסר כי "אדם שנכנס לשטח מסילות הרכבת באזור בית יהושוע נפגע ככל הנראה מרכבת חולפת. למקום נקראו משטרת ישראל וכוחות הצלה. לפי שעה, תנועת הרכבות מדרום תסתיים בתחנת הרצליה ובהמשך בתל-אביב סבידור, רכבות מצפון תסתיימנה בתחנת נתניה. לתחנות הללו נקראו אוטובוסים לשירות הנוסעים".

על פי מד"א הדיווח התקבל בשעה 17:44 במוקד 101 של מד"א במרחב שרון ובעקבותיו הוזנקו פרמדיקים שנאלצו לקבוע את מותו של האיש

באתר ynet הובאה עדותו של יונתן נויחוביץ' שהיה עם הרכבת בדרכו לבית יהושע: "היינו שתי דקות לפני התחנה, והרכבת עצרה. לאחר 10 דקות הודיעו שעקב פגיעה באדם אנחנו נתעכב. עברו עוד 15 דקות ושוב חזרו על ההודעה. אחרי שעמדנו 40 דקות הודיעו שמחזירים אותנו חזרה לתל אביב ומשם נקח אוטובוסים. אנשים כבר חסרי מנוחה, מהקומה השניה התחילו לרדת למטה כי המזגן לא פועל שם. גם ככה זו שעת עומס ברכבת, אנשים חוזרים מהעבודה".

אביב נודלמן סיפרה ל-ynet: "אני בתחנת תל אביב סבידור מרכז. הכריזו לא לקנות כרטיסים לכיוון צפון, ואני מנסה למצוא את דרכי הביתה לחדרה. אמרו שהרכבת פגעה באדם ועצרו את כל תנועת הרכבות. בהתחלה אמרו שמי שרוצה להישאר על הרכבת יכול, אבל אחרי זה פינו את כולם ואמרו להשתמש בכלי תחבורה אחרים. יצאתי מהתחנה ואין שאטלים. אנשים נוהרים למסוף 2000 כדי לקחת אוטובוסים".

חנניה, המשמש כמלצר באחד מגני האירועים בקרבת נתניה, סיפר ל"כיכר השבת" כי היה בדרכו כבכל יום לעבודה, "עליתי על הרכבת לכיוון נתניה, כשלפתע הודיעו לנו שהתנועה נעצרת ושיסיעו אותנו בשאטלים, יצאתי אבל לא הגיעו שאטלים. נאלצתי לקחת מונית ספיישל לעבודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר